Ősök Városa II. Szabálykönyv - 5. KlánokA klánok irányítják a galetkik
városát. A klánokat leginkább hosszútávú terveik alapján különböztetjük meg.
Az ismertebb klánok:
10. Halhatatlanok. A
Halhatatlanok klánjának célja az örök élet titkának megismerése. Ténykedésüket
a város csúcsán élők nem nézik jó szemmel, de a klán mégis nagy hatalommal bír,
nagyon sok galetki támogatja. Nem csoda, hiszen amit kínálnak, mindennél többet ér!
11. Tudósok. A Tudósok
eredetileg nem profit- vagy hatalomorientált társulásként jött létre, a Galetkik
városának rejtélyes múltját, a fajok eredetét akarták felkutatni. Mára, mint
minden nagy klánnál, itt is a hatalom a legfőbb cél, a múlt kutatása csak eszköz.
12. Mágusok. A Mágusok
híresek arról, hogy szinte mindent képesek feláldozni a mágia megismerése,
tanulmányozása érdekében. Kétségkívül ennek a klánnak a tagjai közül kerülnek
ki a legnagyobb hatalmú ISMERT varázslók, de egyesek azt rebesgetik, hogy a klán
legalább annyira korlátozza, mint segíti tagjait.
13. Pszionicisták. A
pszionicisták többé-kevésbé elutasítják a mágia útját, és inkább az elmében
rejtőző végtelen lehetőségeket kutatják, mintsem hogy valamilyen külső energiát
akarjanak irányítani. A pszionicistákat láthatatlan, észrevehetetlen képességeik
miatt mindenki rettegi. Ez az egyetlen klán, amelybe csak a 3. szinten léphetsz be.
14. Tisztogatók. A
Tisztogatók egy igencsak militarista felfogású klán, amelynek fő célja, hogy a
csatornarendszereket teljesen megtisztítsa a torzszülöttektől, még a legradikálisabb
megoldástól sem rettennek vissza.
15. Katonák. A katonák
betegesen undorodnak a káosztól és mocsoktól, amelybe szerintük a város napjainkra
süllyedt. Céljuk az ősök dicsőségének visszaállítása, a város egységes,
korrupciótól mentes kormányzása.
16. Mutánsok. A Mutánsok a
saját kis zárt világukban élnek, mindenüket a harci képességeik
tökéletesítésének szentelik. Meggyőződésük, hogy csakis különcséggel,
meglepetéssel lehet a mindennapos küzdelmekben mások fölé emelkedni, igyekeznek
minél inkább eltérni a többi galetkitől, ezért hívják őket mutánsoknak. A
Mutánsok klánjába való belépéshez neked is különcnek kell lenned.
17. Tolvajok. A tolvajok
klánja vonzza a Hegy alvilágának alakjait: a lopásban és egyéb sötét
mesterségekben jártas galetkik szervezete. A tolvajoknak egyetlen célja van:
meggazdagodni, bármi áron!
18. Bárdok. Vitathatatlanul a
legkevésbé népszerű, legjelentéktelenebb klán. Tagjai számára az élet mindenek
felett álló érték, tagjai általában vegetáriánusok. Értékrendjükben elöl áll
a szabad cselekvéshez való jog, a szerelem, a béke. Az aggok szerint a bárdoké volt
valaha a legnagyobb klán, hetente rendeztek hatalmas ünnepélyeket, mulatságokat, de a
klánok és egyéb érdekeltségek állandó hatalmi harcában lassan a feledés
homályába merülnek.
A játék kezdetén nem vagy tagja
egyik klánnak sem. Ha be akarsz lépni valamelyikbe, a BE <klán sorszáma>
parancsot kell kiadnod, de ezt legkorábban a 2. szinten teheted meg. Ekkor felkeresed a
klán főhadiszállását, és közlik veled a belépés feltételét, valamint azt is
megtudod, hogy az adott klán milyen speciális képességet ad tagjainak. Ha a feltételt
teljesíteni tudod és akarod, a BE <klán sorszám> 1 paranccsal beléphetsz és
így tagjává válsz a klánnak, és bármikor kérhetsz feladatot, küldetést a
klántól.
Egy galetki egyszerre csak egy klánnak
lehet tagja.
5.1. Klánküldetések
Kezdetben 3 klánküldetésed van, ha
egyet teljesítesz, mindig kapsz helyette újabbat. A klánküldetés teljesítéséért
képességpont kapsz, és előrébb kerülsz a klán ranglétráján. Minél magasabb a
rangod a klánban, annál jobban működnek a különleges képességeid, amelyeket a
klántól kaptál. Minden 5 rangpontnál újabb elnevezést kapsz (pl. zöldfülű,
tapasztalt, mester, stb.)
A klánküldetések közül némelyik
egészen egyszerű (pl. hozz 3 mitulen füvet), mások olyanok, mint a rendes kalandok,
és ahhoz hasonlóan lehet végrehajtani őket, csak nem a K, hanem a KK paranccsal.
Megjegyzés: ha a feladatod valamilyen
torzszülöttből egy vagy több legyőzése, ebbe nem fog beleszámítani az, ha egy
másik galetki szolgálatában álló ilyen fajú torszülött szolgát győzöl le!
5.2. Kilépés a klánból
A klánból való kilépéshez a BE
<klán> 99 99 parancsot add ki (tehát kétszer 99). Ilyenkor rangodat, a klántól
kapott speciális képességeidet elveszted, és többé ugyanabba a klánba nem térhetsz
vissza. Viszont tagjává válhatsz egy másik klánnak. Egyéb hátrányt nem szenvedsz
el, viszont amíg utol nem éred azt a rangot, amely az előző klánban már megvolt,
addig a küldetések teljesítéséért nem kapsz kno-t.
Létrehozás: 2003. szeptember 14. 12:00:52 | Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:23 | Nyomtatási forma |
|