Mi lett végülis a döntés az egy- és kétszínű versenyeken használható kétszìnű lapokról? |
Heri Kókler
2VP
kalandozó KF Tharr
ember 1/1
Anti-mágia: 3, és kap annyi izomjelzőt ahány varázslatot összesen dobtak neki.
2 szintlépés: K: anti-mágia: 1 vagy anti-semlegesítés: 1
Dodondondodon
2VP1SZK
kalandozó KF Fairlight
gnóm (4)/(4)
Az őrposztban egyszerre bármennyi lényt támadhat, és mind visszaüt rá. De ha legalább 3 lényt támad akkot a kör végéig nem sebződhet.
"A végrehajtó."
Fakenuba Furamuki
4-xVP
kalandozó +X/KF Fairlight
gnóm szárnyak X/X
X annyi ahány hajó a kijátszásakor a játékban van.
A hajók forras hatására azonnal a gyűjtőbe kerülnek.(Ez a képesség a gyűjtőből is működik.)
S: célpont hajó a gyűjtőbe kerül. |
Legendás pegazus(20XX)
követő
Pegazusaidra nem vonatkozik a 3 szín szabály.
Ez akkor is működik ha a játék elején letiltják.
J: semmiz ki X különböző színű pegazust: gyógyulsz 3X ÉP-t.
Sheran követője(20XX)
követő
S2: a következő sikeresen kijátszott Sheran lényed kap 1 izomjelzőt.
J: ha legalább 3 Sheran lapod van játékban húzz egy lapot.
Tokozó rakshallion(új)
követő
Minden lény passzívan kerül játékba és kerül rájuk egy álomjelző.
J: vegyél le 4 álomjelzőt a játékban lévő lényekről: húzz egy lapot. |
Bombajó bokszoló
3VP
kalandozó KF Tharr
ember szárnyak 10/1
Semmilyen módon nem sebződhet.
Hátrány: Játékost nem támadhat.
Buldózer
3VP
kalandozó KF Tharr
ember (4)/4
Kompenzáció és halálsikoly:
Célpont épület passzivizálódik és a gyűjtőbe kerül.
Ha akarod 'Szárnyak'.
Ha az ellenfélnek van épülete játékban: Láthatatlan.
Ha megsebzi az ellenfelet célpont épület passzivizálódik és a gyűjtőbe kerül.
Kincs, ami van
2ZSZ
tárgy Fairlight
Kompenzáció: 2VP
Késleltetett hatás 3:
Kapsz 3X VP-t, 3X szk-t, és húzz 2 lapot.
X annyi amennyi VP-t és/vagy szk-t költöttél rá. |
Libertan romjai
1ZSZ
építmény Rhatt
szárnyak 3SP
Ha van Libertan a gyűjtődben ingyen kijátszhatod.
S: kapsz egy tókent ami kör végén mindenkép a semmibe kerül(gyűjtőből is).
E: 1ZSZ: célpont lap passzivizálódik, vagy semmizés:1
Partiőr
1VP1ZSZ
kalandozó KF/ősmágia Raia
ember 1/(5)
Ellenfeled lényei egy körben csak egy hajódat rombolhatják.
K: célpont hajó aktivizálódik és kap egy dermesztésjelzőt.
Abarrun öröksége
0VP
általános ősmágia Fairlight
Ellenfeled kikereshet egy építményt a paklidból és a kezedbe adhatja.
Jelenés: kapsz egy Szellemszolgát.
"Ezt hagyta ránk!?" |
Rumaroma
1Nekron
általános Fairlight
vízió
Rakj egy lényedre egy izomjelző, vagy kör végén húzz egy lapot!
Kurta kocsma
1Építő
építmény Fairlight-Tharr
szárnyak 3SP
K, ha feláldozol egy Dobótőrt kapsz egy Rumos kulacsot.
K, ha kapsz egy Rumos kulacsot(kivéve Kurta kocsmától) kapsz egy Dobótőrt is.
Egy körben csak az egyik képesség jön létre.
Bandázás
1VP
általános Dornodon
Kijátszási feltétele hogy 3X(X max.3) Dobótőr semmizése.
Kapsz X Kikötői bandatagot.
Ha X 3 akkor +3 rá reagálni és az egyikre rakhatsz egy izmot. |
Termik verem
1 Építő
építmény Ősmágia Rhatt
termik 4SP Szárnyak
Csak termik építheti.
A kijátszáskori képessegek nem működnek.
S: kapsz egy Redukáló termiket.
Termik fertőzés
2VP2ZSZ
általános +2 Rhatt
Célpont pakliból X kijátszáskori képességgel rendelkező lapot a gyűjtőbe rakhatsz.
X annyi ahány termiket semmizel neki.
Termikzus
2VP
szörny ősmágia Rhatt
termik, pegazus 2/2 szárnyak
K: megakadályoz egy X-es költségű, lényeidre ható forrást. X annyi ahány különböző termiked és pegazusod van játékban.
Jelenés: az ellenfél következő kijátszáskori képessége nem jön létre. |
Így az új szabállyal viszont nem lehetne rehabilitálni a Tűzmadarat? Gondolom így sokat veszített az erejéből. |
Yeti jégvarázs
1vp1zsz
általános Leah
yeti
Kijátszási feltétele: 2-es kötelék
Ossz el X dermesztés jelzőt!
(X két asztalon lévő általad választott yetid idézési költsége)
Ha 4-es kötelék: izom, élet, vagy elmúlást is oszthatsz.
Itt van a yeti
1vp
általános +1 Leah
yeti
Keress ki egy yetit a paklidból!
Ebben a körben kijátszhatod +1 nekronért ekkor ellenfeled semmilyen módon nem reagálhat rá.
Csontig ható hideg
2vp1nekron
bűbáj hideg Leah
Kompenzáció: ossz el 3 dermesztést.
Forrásimmunis lapokra is tehetsz dermesztésjelzőt.
S: célpont lap kap 1 dermesztést. |
Lehessen annyi megkötéssel hogy pl. egyszínű versenyen senki se hivatkozhat a lap azon színére ami nem a pakli fő színe. |
Bamba birka
szörny Raia
womath 1/1
Nem lehet reagálni.
Semmilyen módon nem kerülhet a játékból a gyüjtőbe.
"Azt se veszi észre ha meghalt." |
Céhekről született már döntés? Visszatérnek a nemzeti után? |
Van már döntés a céhekről? Visszatérnek a nemzeti után? |
Az utolsó versenyemről néhány lapot nem listázott. |
2VP Prima Primissima
kalandozó KF/ősmágia Elenios
elf X/X szárnyak
Kijátszásakor dobj két kockával! Az egyik érték lesz a sebzése, a másik az ÉP-je.
Ha 4-est és/vagy 6-ost dobsz mágikus támadást és/vagy mágikus védelmet kap. |
A legizmosabb
követő
hordaparancsnok
A játékot 30 max. ÉP-vel, 10-ÉP-vel és 3 lappal kezded.
Ha egy lényedre egy izomjelző kerül gyógyulsz 1 ÉP-t.
J: a következő izomjelzőnél VP-t is kapsz és lapot is húzol.
"Erő, izom." |
Turbinák
0 szk
tárgy Tharr
moa
Csak hajóra rakható.
Nem lehet feláldozni.
Hajód minden aktiválást kívánó képességét reakcióként is használhatod.
Ha a gyűjtőben van, 3szk: vedd vissza a kezedbe! |
Nem jön szememre álom
2VP1Nekron
bűbáj Chara-din/Elenios
Kijátszásakor minden lényen az álomjelzők izomjelzővé válnak, és ezek a lények aktivizálódnak.
A lényekre minden álomjelző helyett izomjelző kerül. |
Moa megazord
2SZK
tárgy +2 Tharr
moa
P: 1VP: Célpont játékos minden lénye a gyűjtőbe kerül(szk nem jár érte), és az őrposztjába kap egy megazord-jelzőt.(Tharr szörny, sebzése és ÉP-je annyi mint a gyűjtőbe küldött lények alap sebzése és ép-je összesen)
Ha nem a saját lényeidet céloztad sebződsz 2-t. |
Most vagy soha(új)
1VP1ZSZ
azonnali Leah
reakció
Közvetlenül azután játszhatod ki hogy ellenfeled használt egy forrást ami késleltetve aktiválódik.
A forrás nálad jön létre és azonnal. |
Az a Fénylő pegazus Raia-ban micsoda? Apró betekintés egy következő kiegbe? És szegény Titánpók. Simán Tier 1.5. Szerintem. |
Köszi. A saját eredményeim között már benne van. Viszont az összesített listán nem változott. |
Gondolom pontegyenlőségnél számítani fog a versenyek száma. Hogy akinek kevesebb versenyből lett meg. |
A behós páros versenyen használt lapjaim nem lettek listázva. Lehet tudni miért? |
5 ZSZ Morfológus
avatár 2szk szárnyak
morf X/X magikus támadás és védelem
Kijátszásakor húzz X lapot!
X annyi ahány nem tóken lényt áldoztál a kijátszásakor. |
Mivel az új kétszín szabályt csak 2025-ben vezetik be az erős kétszínű lapok miatt lehet hogy káoszon a régi szabály lesz érvényes a pakli összeállítasnál? |
1 Építő, 1 ZSZ
A titkos kert
építmény szárnyak Sheran
3SP
Kompenzáció: Lényeid kör végéig láthatatlanok lesznek.
Csak láthatatlan lény rombolhatja.
Lényeid láthatatlanok lesznek és látják a láthatatlant.
S, ha legalább két láthatatlan lényed sebzést okoz húzz egy lapot! |
3VP Tűzgyújtó
szörny 1szk/tűz/KF/szárnyak Dornodon
3/5
Élet:1
5-ös tűzlehelet.
Erre nem kell vp-t költened, de ilyenkor minden lényed sebződik annyit amennyit sebzett.
(tehát ezt úgy képzelem hogy mondjuk az 5-ből 3 sebzésre költesz manát 2-re nem, a lényeid akkor is 5-öt sebződnek.) |
2VP Rémület a sivatagban
bűbáj háló Leah
Húzz egy lapot!
Időleges hatás 3: Egyik lény se aktivizálódhat, vagy passzivizálódhat semmilyen módon.
"-Teljesen ledermedtünk." |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|