Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Mérgező karmok
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
Jéglehelet, tüskés bőr, regeneráció, stb... A galetkik mutálódási formáinak száma végtelennek mondható. Az egykor még alakváltóként jegyzett faj tagjai közt egyre nagyobb számban találhatunk olyanokat, akik méregtől csöpögő karmokkal születnek. De ér-e mindez bármit is az Ellenség elleni harcban?
Nézz szét a galériában!
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Céhek Új Nemzedéken

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (55)
Lapötletek (65038)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (17)
Kaland-Játék-Kockázat (157)
TF help (6741)
A XXVIII. Nemzeti Bajnok (4)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Igen a verseny, a helyszín, a szervezés több mint korrekt.
Ami nem tetszett az, hogy kezdő kategóriába 8 főre jutott 2 UR(egy beragadt), amit nem ott kellett volna kiosztani, hanem a vegyes mezőnyben a legjobb amatőrnek járt volna !
 
Értem. Amire te gondolsz, az így néz ki:

"Ellenfeled lapja elveszti minden speciális képességét, és ezután max. 3 lapod megkap egy olyan képességet, amit a lap elveszített."

Ugyanis a jelenlegi megfogalmazásban a képesség az alany, két dolog történik vele, az eredeti lap elveszti, az új meg megkapja. De sehol nem szerepel feltételként, hogy az új csak akkor kapja meg, ha a régi azt elveszítette.

Pl. VP pusztító lapoknál is láthatsz ilyet, hogy
"ellenfeled veszít 1VP-t, és te kapsz annyit, amennyit vesztett."
ez nem ugyanaz, mint hogy
"ellenfeled veszít 1VP-t, és te pedig kapsz 1-et."
Ez utóbbi esetén a VP-t akkor is megkapod, ha ellenfeled nem veszített.

Lehetett volna ez a fogalmazás is, de pl a lopott álomnál nem éreztük szükségét ilyesminek, hogy UR bűbájok ellen blank legyen.
 
A lopott álomnál valóban nem fejtettem ki eléggé. Tehát a lap szövege így néz ki:

ellenfeled lapja elveszti minden speciális képességét és EZEK közül max 3 lapod egyet megkap.

Nekem az EZEK szó azt jelenti, hogy az elvett képességek közül kaphat meg egyet a 3 lap. Mivel nem lett elvéve képesség, nincs mit megkapni.

A rezót is ugyanezzel az értelmezéssel gondoltam, mivel kb ugyanaz a két lap hatása, csak a lopott álmon jobban ki van fejtve.

Nyilván értem a már meglévő, csak épp másra vonatkozó szabályok alapján való magyarázatot, de a lapra írva nem ezt kellene jelentenie. Hiszen a csere nem tud megtörténni, ha az egyik cserélendő elem nem mozgatható.
 
Jó, hogy felhoztad ezt, mert ez is a téma része, csak már nem akartam azt a posztot túl bő lére ereszteni.

A HKK-ban nincs ilyen fogalom definiálva, hogy "megcserélődik a képesség", így aztán erre vonatkozó szabályok sincsenek. Ilyen esetben tehát keresni kell valamit, ami erre leginkább hasonlít, és annak a szabályait alkalmazni. Mi történik amikor 2 lap képességei "megcserélődnek"? Mindkét lap elveszti a képességét, és megkapja a másik képességét, ezek már definiált, létező dolgok. Előfordul, hogy egy lap hatását nem lehet teljes mértékben végrehajtani valamiért (pl. gyógyulsz 5-öt és célpont lap a gyűjtőbe kerül, de már max ÉP-ben vagy - akkor nem gyógyulsz, de a lap azért a gyűjtőbe kerül). Ez is ilyen helyzet lehet, elképzelhető, hogy egy lap nem tudja a képességét elveszíteni - de attól még a lap hatásának maradékát végre kell hajtani. HA lenne ilyen szabálydefiníciónk a "képesség elvesztés" meg "anti-mágia" meg az összes többi mellett, hogy "képesség megcserélése", akkor ott pl. lehetne egy ilyen definíció, hogy a képességet csak akkor lehet megkapni, ha a másik elveszítette. De nincs, és egyetlen, a HKK terminológia szerint pongyolán fogalmazott lap miatt nincs is értelme ilyet bevezetni.

Lopott álom, nem értem, amit írsz, miért ne lenne képesség, amiből választhatok? ott van a lapra írva. A másolás nem hatás a lapra, alapvetően, ami nem csinál semmit az adott lappal, az nem hatás rá. Amikor Gábriellel kiválasztom egy kezedben levő lap képességét, akkor se hatok a lapra. Gondolj bele, ha van egy lap, hogy célpont játékos annyit sebződik, ahány lényem van játékban, az sem hat a lényekre. Egyszerűen csak azt, hogy a lap mit csinál, játékban, kézben stb levő lapok és egyéb paraméterek alapján határozom meg, de attól még ezekre nem hatok.

Remélem érthető volt a magyarázat!
 
Most hogy újra feljött ez a téma szeretném megjegyezni, hogy szerintem nem kellene működnie UR bűbájokkal a rezonak és a lopott álomnak, mert egyiknél sem a képesség másolás szerepel

- A rezonanciánál megcserélődnek a képességek. Tehát az UR bűbájtól elvett képességet adja oda a másik lapnak. De ha az UR bűbáj immunis a forrásra, akkor nem vevődik el tőle képesség, így nincs mit odaadni a másik lapnak. A másik lap elveszti a képességét, de az UR bűbáj - mivel forrásra immunis nem kapja meg. Így aminek történnie kellene, hogy a nem UR bűbáj lap elveszti a képességét.

- A lopott álom szövege pedig úgy szól, hogy ellenfeled lapja elveszti minden speciális képességét és ezek közül max 3 lapod egyet megkap. De ha egy UR bűbáj forrásra immunis és nem veszti el egyik képességét sem, akkor nincs mit megkapnia a lapoknak, hiszen nincs képesség amiből választani lehet.
 
Ezt korában már tisztáztuk, de leírom itt is: a szabály nem egy hasraütésszerű szeszély miatt változott meg, hanem mert ellenmondások keletkeztek a szabályrendszerben, amit fel kellett oldani.

1. Az immunitásnak a forrásimmunitás mellett sok más formája is volt.
2. Több olyan védelem is létezik a HKK-ban, hogy az adott lapra valamivel nem lehet hatni.
3. Az immunitás és a nem lehet rá hatni ekvivalens fogalmak.
4. Más, egyébként valamire immunis dolgokat korábban is lehetett célozni az adott dologgal, csak nem volt rá hatással.
5. A másolás korábban sem volt soha hatással egy másik lapra, tehát simán lehetett másolgatni forrásimmunis lapokat eddig is.

A Lélekrezó kombón kívül egyetlen igazi jelentősége volt annak, hogy lehet-e célozni egy valamire egyébként immunis lapot, vagy sem: akkor, ha elnézted. A célozhatatlan dolgokat vissza lehetett csinálni, hiszen illegális volt amit csináltál. A célozható, de immunis lapnál viszont megszívtad, üresbe ment el a forrásod. Ebből azért elég sok vita (és részben jogos elégedetlenség) volt versenyeken, ezért döntöttünk úgy, hogy ezt egységesíteni kell. Lehetett volna persze a másik irányba is, hogy ha valamire nem lehet hatni valamivel, akkor azzal célozni sem lehet, de egyszerűbbnek tűnt az egyetlen kivételt megszüntetni.

Az egyébként sem egy jó irány, ha a szabályokat ahhoz próbáljuk igazítani, hogy 1-1 lap erősségét így szabályozzuk. Ez még 15 éve a HKK hőskorában sokszor előfordult, de a Kódex óta már nem így működnek a dolgok. Ha egy szabálypontosítástól egy lap a kelleténél erősebb lesz, akkor nem a szabályt kell piszkálni, hanem inkább a lappal kell valamit kezdeni.
 
Méghozzá ez a 2 pakli volt az, amelyik Időlassítókkal is játszott (meg ugye kékkel).
Úgy néz ki, a Rezo használatának ez kvázi feltétele profiknál.
A cantrip háló meg azért korántsem minden pakliba optimális. Alighanem ezért használta a Rezót 8 pakliból csak 2.

Btw az UR bűbájos szabályváltozás szerintem sem volt jó ötlet.
 
Jó volt, köszönjük! Tetszett is, most voltam először, de biztosan megyek még!
 
A kék céhvel pont az volt a baj hogy minden mellett ÖNMAGABAN is csinált mindent.
 
Így-így,pontosan,ahogy írod! Annyival egészíteném ki,hogy már a profik többsége akkor is pislogott,amikor a foilos verziója megjelent a rezónak,hogy "Ezt miért kellett a rotában?"

És +1: azt a baromságot,hogy célozni lehet forrásra immúnis lapokat is kár volt behozni,mert ettől lett mind2 isntant még gigább spoiler. Plusz többek között emiatt is van az,hogy egy lassabb zarknodos forrásra immúnis lapokra építő deck már side előtt kikap egy oylan paklitól,ami ezeket használja,de ez már egy másik történet (illetve annyira nem,mert passzol a "A megfelelő időben eldönti a meccset" állításodhoz)
 
Annyival arnyalnam, amit irsz, hogy illegalisan megfigyeltem Gergo acc-javal a jan. Behos profi top8 paklijat, es a Lelekrezo 'csak' az 1. es az 5. helyezett pakliban szerepelt (alapot neztem csak).
 
Minden pakli tele van tókennel és aprólékkal amihez tökéletesen passzol.

meghatároz 2 alapból is erős színt, tovább szűkítve a dekkeket

Önmagában a kék céh sem csinált semmit, de a jelenléte pont elég, hogy konkrétan nem koncepciókat(mint kyber vagy a termik) de egy nagyon tág asztalról működő lapkészletet tesz részben parkoló pályára. Nem szerencsés....

A megfelelő időben eldönti a meccset

Minimális kockázat maxi nyereség

Mindenhova befér és egyforma erős, nem specifikus vagy építeni sem kell köré

Hát azt hiszem ennél már jóval kevesebbért is lett tiltva/nerfelve lap....

Tudom, be kell húzni, tudom sokminden viszi ingyen....
 
Kicsit elment ez a topic játéktechnikai irányba...
Hogy hű legyek a címéhez.
Először is köszönjük, hogy ilyen sokan eljöttetek, és külön köszönjük Miklósnak, hogy minket választott. Egyrészt mert mindig hoz magával még valakit... másrészt ez a gesztus is elismerése, hogy érdemes Kecskemétet választani.

A verseny gördülékenyen lefutott.Én személy szerint nagyon örültem, hogy összejött egy kezdő futam. Szerintem a kezdők így sokkal komfortosabban játszhattak, a saját szintjükön. Ezt a megoldást szeretnénk a későbbiekben is fenntartani, mert úgy tűnik, van keletje. (Más kérdés, hogy megint lett két olyan kezdő, akik már kinőtték ezt a csoportot.)

Én Alanori lápvidéket vittem. Leginkább azért, mert el akartam adni (ne írjatok, elkelt), de azért az mégse járja, hogy úgy adjak el egy (khm 4db) narancs lapot, hogy sose játszottam vele. Másrészt azért választottam ezt a szabálylapot, mert úgy véltem, hogy az 1 (0) lapos kezdés diszkomfort lesz még a legtöbb epikusnak is. Ez mondjuk be is igazolódott.

Szóval összegereblyéztem azokat a lapokat, amik adták magukat (fekete, kék, piros voltam), plusz néhányat a kedvenceimből (nagy köszönet JuFe-nek a segítségért), mellécsaptam a lopós és leszedős céheket, aztán megnéztem, hogy gurul szárazon, és kb. ennyi. A paklilistát majd megosztom, hátha valakit érdekel.

A side volt a nagyobb talány. Végül úgy döntöttem, hogy nem tökölök az ilyen-olyan csereberélgetéssel, készítettem egy B paklit, ami a fekete-fehér-piros gygen volt. Tehát side előtt és után két teljesen más jellegű, tempójú, stílusú, zsánerű paklim volt. Ez azonban a színcserén kívül azt is jelentette, hogy részleges side-olgatásra nem nagyon nyílt lehetőségem. vagy egyik deck-kel játszottam, vagy a másikkal.

A meccseket nem fogom részletezni. Jól éreztem magam a pakli mögött, nem igényel túl sok gyakorlást, nagy kombók nincsenek benne, szóval ajánlom a kevésbé jártasaknak is.
A tapasztalatom az volt, hogy azok a paklik, amelyek képesek topdeckból indulni (egy kereséssel, vagy dupla erőforrással) azokkal nem nagyon tudtam mit kezdeni. A lassabb, kiépülgetősebb paklikat azonban nagyon zavarja ez a felállás. Végül 5/2 lett a mérlegem, de ugyanúgy lehetett volna 5/5 ahogyan 5/0 is. Nagyon szélsőségesek a pakli nyerési esélyei.

A Kecskemét Kupa és úgy a kecskeméti versenyek jövőjéről akartam még írni pár sort.

Legközelebb áprilisban tartunk versenyt, hasonló kondíciókkal, mint most. Hasonló beugróval, hasonló díjazással, mint egy kiemelt (de nyilván nem lesz ettől kiemelt a versenyünk).

Majd további két ilyen verseny lesz, az egyik nyáron, valószínűleg júliusban, az utolsó pedig valamikor ősszel. A kupa pontozásáról csak annyit, hogy a létszámtól és elért helyezéstől függően fog pontot kapni mindenki, aki indul, a kezdők +2, az amatőrök +1 pontot kapnak majd. A negyedik verseny végén az összes pontot összesítjük, és így hirdetünk győztest.

Várunk nagy szeretettel mindenkit a versenyeinken.
 
Egy lap erősségét több szempont alapján lehet értékelni:

- Elolvasod, értelmezed, megnézed, mekkora előnyt ad milyen áron (akár vákuumban, akár a saját paklijában).

- Analitikusan összehasonlítod más, vele egyidőben létező lapokkal, azok tulajdonságaival.

- Megnézed, hogyan teljesít játék közben, hányszor nyeri a meccset, ha kijön, vagy teremt olyan előnyt, hogy onnan jó eséllyel nyersz.

Ezen elveket követjük teszteléskor, nyilván az 1. már a lap listára felrakásakor megtörténik, a 2. részben akkor és részben menet közben, a 3. pedig maga a tesztelés.

De amikor felmerül, hogy egy lap túl erős-e, kell-e nerfelni, bannolni, akkor is ezeket a szempontokat kell figyelembe venni.

Pl. Tarrgeth esetén az, hogy több versenyt nyert, red flag volt, ami miatt érdemes volt alaposabban analizálni, ebből jött, amit lejjebb írtam, hogy összehasonlíthatóan erősebb sok más, hasonló követőnél; viszont az is tény, hogy eddig alapvetően Gergő ért el vele csak konzisztensen jó eredményt, ezért került csak figyelőlistára. De azért látszik, hogy egyre többen próbálkoznak vele, viszont azért ez sem egy "autowin" pakli, meg kell vele tanulni játszani (de ez még nem csökkenti az erősségét).

Azt még érdemes megemlíteni, hogy HKK-t ugyan relatíve sokan játszanak versenyszerűen is, de rövid távon egy nemzetközi játékhoz képest ez elég kis mintát eredményez. Ráadásul nagyon sok játékos inkább a kedvenc paklijával játszik, amit jól ismer, mint a legerősebbel. Épp ezért egy jelentős lapkészlet változás után mindenképp kell valamennyi idő, amíg "az iszap leülepszik" és látjuk, hányadán is állunk. És addig tesztelésen kipróbáljuk a felmerült nerf-javaslatokat.
 
A Lélekrezó rajta van a saját, belső figyelőlistánkon. Valóban egy nagyon erős lap, amit azért ne felejtsünk el vele kapcsolatban:

Sok más erős spoilerrel ellentétben (nagyobb ködszilánk, gyémántfésű, libertan) nem csinál önmagában semmit. Ha nincs lapod játékban, akkor hiába rak ki valamit az ellenfél, nem fogsz tudni vele mit kezdeni. Igen, van 5 db időlassító a pakliban, ami jó eséllyel kijön, de azért ez már egy kombó, ez nem garantált. Illetve mivel a lap eleve 0-ért jön, a Tarrgeth rajta pont nem segít semmit.

A lopott álom ilyen szempontból még erősebb is, de annak azért van VP költsége.

A korábbi években az elsődleges prioritás az volt, hogy egy picit visszább szorítsuk a kánter-játékot, ahol sokszor lap se jön létre, szerintem ez sikeres volt. Viszont amikor ennek köszönhetően visszalépünk egy X évvel korábbi játékra, aki még emlékszik, a korábbi időszakban meg az volt a baj, hogy bármit raksz le, leszedik, megoldják... Akkor kezdtek ez az élettel és más leszedésvédelemmel bíró lapok, valamint az anti-mágiák megszaporodni. Minden időszaknak megvan a maga problémája és kihívása, de szerintem jó irányba haladunk, mindenre van megoldás.
 
A gólem megszerzése nagyon jó gondolat,
DE nagyon szomorú vagyok, hogy a lopott álom és kis barátja a lélekrezóról egy szó sem esett. Pedig ha valami, pont ez a két lap miatt alig lehet használni asztalon maradó lapot. Ha ez nem befolyásolja a fejlesztés irányát meg minden hangzatos szlogent, akkor nem tudom micsoda....
Ha ez a 2 lap nem lenne a thargettel sem lenne baj.....
 
Én egyéb szabálylap híján elég sokat játszottam Tarrgeth-el tavaly, de nem repített ki a kezdő kategóriából Amúgy nem is értem, amíg ilyen szabálylapok mint Lassan járj, meg Zarknod bilincse szabadon lehetnek, addig miért kell a Tarrgeth-be belekötni? Ez csak egy "B" kategóriás (epikus) követő.
 
A Tarrgethről itt írta Miklós lejjebb, hogy még csak gondolkodás, tehát nyilván időpont pláne nincs.
 
Ezek a tiltások/nerfek amúgy mikortól várhatóak?
 
Sziasztok. A Kecskeméti versenyen én a Tarrgeth-et próbáltam….de a Sorsolás mellett, teljesen igaza bán MakoG-nek azzal, hogy nagyon is nem mindegy ki forgatja!
Nekem a sorsolásom egy
1.Enkala 0-3 oda
2.Alanori lápvidék 2-1 ide
3.Átkozott követő 5-1 oda
4. Lassan Járj 4-2 oda
5. A torzak követője 4-2 ide


Igen, erős deck, de szerintem nem a verhetetlen kategória , én sem szeretném ha bántva lenne.
 
Amíg rajtam kívül ember nem megy vele egy komolyabb vegyes versenyen vagy behós profiban vállalható eredményt addig nem. Van 1 dekk a metában jelenleg amivel mind vele mind ellene actually gondolkodós játszani, ne öljük már ki csak azért mert az emberek még nem tanulták meg hogy mit kell csinálni ellene. Egy rezó bant/lopott álom nerfet meg tudok érteni, a követőt szerintem hatalmas overkill bántani, az meg ami a cikkben van nerf csak látszólag jobb a tiltásnál, eléggé gerincbe töri a dekket.
 
Valóban, kell hozzá a skill, de szerinted nem túl erős?
 
A Ködharcos nerf csak az ÚN-re kiterjesztve teljesen jó. Káoszon nem kell félni tőle annyira.
 
Wow, fölsoroltál 3 versenyt amiket mind én nyertem meg. Vajon ha más indul vele miért nem ér el vele eredményt/miért nem indulnak vele többen ha olyan erős? A legjobb eredménye amit nem én hoztam egy amatőr első hely ahol a paklit forgató játékos azonnal profivá is vált, ott a tudáskülönbségnek elég nagy szerepe lehetett...
 
Nem 1 versenyt kell nézni, ahol sok profi nem is képviselteti magát.
Csak egy kis szösszenet a tavalyi évből:
Legutóbbi behós hagyi 1. hely Tarrgeth.
Nyugat-magyarországi Találkozó 1. hely Tarrgeth.
Tavaly július behós hagyi 1. hely Tarrgeth.

Jelenleg ez és az Őrült Enkala a két legerősebb követő. Remélem a nerf megtörténik a kiírtak szerint, mert rendesen játékromboló, hogy 2 ilyen kiemelkedően erős narancs lap van.

Teljesen unfair, hogy Lopott álom 0-ból és mellé még tökéletes csend vagy angyali kórus 0-ból kifér, gyakorlatilag mintha 3 körön keresztül mindig adna 1 manát. A kezdést mindig átadja (miért ne tenné, hiszen nincs manahátrányban emiatt, ellenben még lapelőnye is lesz), és így lesz idézése is...
 
igen, ezért is írtam, hogy egyelőre csak beszélgettünk erről, mert nincs elég statisztikánk még az idei évről.

Az egyébként általánosságban igaz azért, hogyha valamivel nagyon sokan játszanak, akkor értelemszerűen nem lesz annyira kiugró a winrate, hiszen ha egy versenyen 4-5 Tarrgeth (v Enkala) van, akkor nem fog mindegyik a topba bejutni, ha máshogy nem, kiütik egymást. Régen a mező volt ilyen, hogy sokan játszották, és nagyon eredményes is volt, de overall win%-ban azért több pakli lehagyta, amivel kevesebb, de kiugróan eredményes játékos játszott. Most pl. a 4 Tarrgethből 2-t amatőr játszott, az egyik profi pedig kipróbálta a jelenleg legnépszerűtlenebb színnel, Tharral.
 
Az tény, hogy csak 1x olcsóbbít. Arra akartam rámutatni, hogy elég széles lap-rangere nem halt még ki ez a 0-ra olcsóbbító lehetőség.
De nem sok jelentősége van az egész felvetésnek amúgy szerintem. A meta az, ami fontos lenne, meg az "akkor nerfelünk valamit, ha folyamatosan túl erős" többször hangoztatott elképzelés. A versenyek tapasztala alapján ugyebár.
 
Egyébként nem, csak egyetlen lap költségét olcsóbbítja, és azt is csak akkor, ha ellenfeled kezdett, és eleve VP előnyben van.
 
Ez nagyon jó meglátás, most valóban kevés gólem van, ezek közül amit első pillantásra megállhatja a helyét egy versenypakliban, az az a Gyémántgólem, a Kvarcgólem, és a Tükörgólem. Szerintem a Gólemsárkány és a Moszatszörny se rossz lapok, de inkább csak egy Tiltott mágiás környezetben lehet létjogosultságuk. A helyzetet viszont árnyalja, hogy a nyári kiegészítővel jön viszont 4+1 gólem, amelyek mindegyike elég badass fickó (a +1 kiegészítő pakliba), ezekkel együtt már életképes tud lenni feltétellel is a követő képesség. Egyébként van még pár morfunk is, amiből van, ami jó lehet, illetve bármely tókentermelés tud Gólemszilánkot létrehozni.
Az egy kötelék sajnos nagyon laza feltétel lenne, akkor mondjuk marad a pakli ugyanez, csak berakok egy playset Gyémántgólemet meg valamilyen morfot, vagy Libertannal gyártok Gólemszilánkot.
Az (S) helyett (J)-s gólemtermelés, ott a drágítást már garantáltan nem tudod összehozni, szerintem úgy nem megérős, és akkor aztán tényleg semmi köze az egésznek a gólemekhez. Még olyan is felmerült, hogy mindhárom gólemből összesen csak 1-1 db-ot tudsz megtermelni, ez is valamekkora gyengítés, de nem visz közelebb ahhoz a célhoz, hogy legyen gólem a pakliban.
 
kezdőknél így nézett ki:

1. Enkala
2. Bilincs
3. Ősi vérivó
4. A hét törzs főnöke
5. Harangmester
6. Csáparcú
7. Bilincs
8. Sokszín
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.