Krabber hálócipelő (új) (új)
Leah, szörny, krabber, 1 SZK, háló, védekezés, 0/4, IK: 2 VP
Élet: 1
A "H" minden lapkijátszásra vonatkozik,
nemcsak a kézből kijátszásra.
Rád nem vonatkozik a "H" szabály.
J: kapsz egy Időlassítót a kezedbe.
"Tulajdonképpen nem is érdemes mással törődni, csak a célszerűséggel." - Hemingway
Skorpiókirály
Sheran, kalandozó, skorpió, ember, 1 SZK, KF, "oltalom" 1, IK: 3 VP
2-es mérgezés
J: eloszthatsz 2 méregjelzőt célpontok között.
S: kapsz a kezedbe egy "Spektrális skorpió" lapot.
Skorpióid nem foglalnak helyet az őrposztban.
Hullazabáló (új) (új)
Leah, szörny, nekromanta, 1 SZK, KF, 2/2, szárny, IK: 1 VP 1 nekron
S: feltámad.
K: Semmizés 1, és kap annyi izom jelzőt,
amennyi a semmizett lap költsége volt.
(de max. 3-at)
"Az vagy, amit megeszel!"
Igor, az emlékgyilkos
Leah, kalandozó, nekromanta, KF, 2/4, SZÁRNY, oltalom: 1 IK: 3 VP
Élet: 1
Ha ellenfelednek lap kerülne a gyűjtőjébe,
az ehelyett a Semmibe kerül.
K: Semmizés: 1, VAGY ellenfeled 2 lapot a paklija
tetejéről a Semmibe rak.
J: egy célpont annyit sebződik, ahány lap van
ellenfeled Semmijében. |
Azt a Szivárvány őrséget eskü kipróbálnám |
Ork kíntornász
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, SZÁRNY, 2/6
IK: 1 VP, 1 ZSZ
J: egy célpont sebződik 4-et.
Ha sebződik, egy célpont is sebződik ugyanannyit.
"Nekem bemelegítés, neked a vég!"
Halálos forróság
Dornodon, bűbáj, tűz, IK: 1 VP 1 ZSZ
Húzz egy lapot!
Ha valaki kijátszik egy lapot, egy célponton
sebezhetsz 2-t.
"Nem tudtad, hogy veszélyes a tűzzel játszani?"
Rücskös kémgömb
Sheran, szörny, 1 SZK, SZÁRNY, 2/1, IK: 0 VP
S: feltámad.
Kijátszásakor sebződsz 2-t.
Ha valaki kijátszik egy lapot, visszaveheted
a kezedbe.
„Az igazi szeretet nem azt jelenti, hogy elválaszthatatlanok vagyunk, hanem hogy elválaszthatsz egy pillanatra, de a kezemben örökké ott leszel.”
Némó kapitány
Dornodon, kalandozó, kalóz, 1/4, SZÁRNY, IK: 1 VP, 1 ZSZ
S: kapsz egy Aknászhajót.
Minden hajód az alábbi képességet kapja:
P: egy célpont a következő előkészítő fázisodig
forrásra immunis lesz, és mágikus védelmet kap.
"Termete magas, homloka domború, orra egyenes, szája határozott vonalú; gyönyörű, egészséges a fogsora, hosszú, keskeny keze roppant kifejező."
Szertartásmester (új)
Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, IK: 1 VP 1 ZSZ
J: kapsz egy Nyomorult quwargot.
S, Áldozd fel egy permanensed: húzz egy lapot
VAGY kapsz egy tókent, ÉS kapsz 1 VP-t.
"A quwargok szokásai néha a legkegyetlenebb vonásaikban
hasonlítanak az emberekéire." |
Szent fazék
1 ZSZ
Raia tárgy
ereklye
Minden előkészítő fázisodban a kapott VP helyett kaphatsz SZK-t is.
S: ha gyógyulsz vagy SZK-t költesz,ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
Ereklyének feláldozott lapjaid gyógyulás helyett célpontba is sebezhetnek és egy körben bármennyi lapot áldozhatsz ereklyének.
A halál kicselezése
1 VP
Fairlight általános
ősmágia
Kompenzáció: kör végén vedd vissza a kezedbe!
Nem lehet anti-mágiának eldobni.
Húzz 1 lapot!
A következő 2 gyűjtőbe küldő forrás nem jön létre.
"Mindenki a saját szerencséjének a kovácsa."-Zu'lit
Szivárvány őrség
Szabálylap
Nem kezdesz miatta kevesebb lappal.
J: kapsz egy tóken lényt(csak a 2. körtől).
Ha bármikor van játékban 7 különböző színű lényed,megnyerted a játékot. |
Manda (új)
2 VP (2)/3 chara-din szörny/kígyó
Csábítás: 2 és ha olyan lényt csábított, amin van méreg jelző, akkor húzz egy lapot!
3-mas mérgezés.
„Olyan szép volt, csábító és vonzó…A FEJE.” – Zuargdag a halálos ágyán.
Tűzvirág
1 VP dornodon bűbáj „tűz”
K ha tűzsebzést okozol: ellenfeled sebződik 2-t.
S J2: ha ebben a körben legalább 7 ÉP-nyi tűzsebzést okoztál: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
Yowie
1 VP 3/1 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”
Ha eldobod a kezedből: kapsz 1 Jégcsapot a kezedbe.
J: ellenfeled minden lapját, amin dermesztés jelző van, vissza kell keverni a pakliba.
Desztilláció
1 VP chara-din általános „sav”
Fordítsd fel a paklid felső lapját: ezek közül a „sav” lapokat és azokat a lapokat, amik nevében, vagy leírásában a Solkim szerepel vedd a kezedbe, a többit dobd a Semmibe.
Malvina lobara (új)
2 VP 3/2 raia kalandozó/mutáns KF
Nem tudja megsebezni és nem hat rá olyan lény képessége, aminek az SB-je kisebb az övénél.
K ha egy paklit megkevernek: tehetsz egy mutánsodra egy élet jelzőt, vagy egy +1 SB-t adó jelzőt.
Áramlás: a kör végén kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
|
Áldozó rakshallion (új) 2.0
követő
J, ha lapot áldozol, húzz 1 lapot!
Az előkészítő fázis végén bármilyen aktív lapot áldozhatsz
(olyat is, amit nem lehet feláldozni).
S2, ha így áldozol lapot, akkor kapsz 1 Vp-t vagy gyógyulsz 2-t.
|
Áldozó rakshallion (új)
követő
J, ha lapot áldozol, húzz 1 lapot!
Az előkészítő fázis végén bármilyen aktív lapot áldozhatsz (nem csak szörnyet).
S2, ha így áldozol lapot, akkor kapsz 1 Vp-t vagy gyógyulsz 2-t. |
Heri Kókler
2VP
kalandozó KF Tharr
ember 1/1
Anti-mágia: 3, és kap annyi izomjelzőt ahány varázslatot összesen dobtak neki.
2 szintlépés: K: anti-mágia: 1 vagy anti-semlegesítés: 1
Dodondondodon
2VP1SZK
kalandozó KF Fairlight
gnóm (4)/(4)
Az őrposztban egyszerre bármennyi lényt támadhat, és mind visszaüt rá. De ha legalább 3 lényt támad akkot a kör végéig nem sebződhet.
"A végrehajtó."
Fakenuba Furamuki
4-xVP
kalandozó +X/KF Fairlight
gnóm szárnyak X/X
X annyi ahány hajó a kijátszásakor a játékban van.
A hajók forras hatására azonnal a gyűjtőbe kerülnek.(Ez a képesség a gyűjtőből is működik.)
S: célpont hajó a gyűjtőbe kerül. |
Akmal csele
0 VP dornodon azonnali
Megakadályoz egy azonnalit, de ha van játékban olyan lényed, aminek az aktuális ÉP-je kisebb az alap ÉP-jénél, akkor varázslatot, ha pedig olyanod, amin van ÉP-t csökkentő jelző, akkor lapot akadályoz meg.
Áldozatkész ganüid (új)
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid
Áldozd fel: kapsz 2 VP-t, vagy húzz 2 lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Az előkészítő fázisodban visszaveheted a gyűjtőből kezedbe, ha eldobsz a kezedből egy Ganüid ifjoncot a Semmibe.
Ingerlékeny fatty
1 VP (2)/1 chara-din szörny/chara-din fattya
S: aktivizálódik.
Magánál nagyobb SB-jű lények ellen kap +5/+5-öt.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.
Hármaspont
1 VP chara-din bűbáj
J a kör végén, ha ebben a körben nem használtál „K” képességet: húzz egy lapot!
K rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből egy Hármaspontot a Semmibe: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy lapot.
Trolland
követő
Minden trollod kap +1/+1-et.
J ha van 2 kalandozó trollod játékban: húzz egy lapot!
J ha van 2 szörny trollod játékban: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
J ha van kalandozó és szörny trollod is játékban: kapsz 1 VP-t, vagy semmizés: 2.
|
Mardakor remete
4 VP (3)/3 színtelen kalandozó/gnóm KF
Élet: 1.
Ha a paklidban van (a játék elején mutasd meg): a minimális pakliméreted 5-tel kevesebb, mint egyébként.
Pszi szövedék
2 VP X nekron elenios bűbáj „mentális”
Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t és X SZK-t VAGY sebződik X ÉP-t, VAGY húzz X/2 lapot (lefelé kerekítve és max 2-t).
Ha egy bűbájod vagy „mentális” lapod kijátszásához, vagy képességének a költségéhez feláldozod: kapsz 2 VP-t és gyógyulsz 5 ÉP-t.
Tőcse a szúnyogirtó (új)
3 VP fairlight 3/3 kalandozó/ember KF „szárnyak” „ősmágia”
Semlegesítés: max 2 költségű lap.
P 2*X VP: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy max 2 költségű lapot. X annyi, ahány max 2 költségű lap van a kezedben (mutasd meg!).
Bosszantó szúnyog
1 VP 2/1 fairlight szörny „szárnyak”
Csak 0, vagy 3 költségű lappal és ilyen lap képességével lehet rá reagálni.
Kijátszása körének végén kapsz 1 VP-t és húzz 1 lapot!
7 bő esztendő
1 ZSZ elenios bűbáj „ősmágia”
Ha van bűbájod játékban: kijátszhatod az ellenfél körében is.
Időleges hatás 7: az előkészítő fázisában mindenki +1 VP-t kap, a húzás fázisban pedig +1 lapot húz.
|
Troll kölyök (tóken)
1 VP 2/1 leah kalandozó/troll KF „szárnyak”
K4 1 VP, vagy 1 ÉP: gyógyul 1 ÉP-t.
Troll lady (új)
1 VP 1/3 leah kalandozó/troll KF
Semlegesítés: azonnali. Ha nem semlegesített, akkor aktivizálódik.
P: kapsz 2 Troll kölyköt.
K ha te vagy egy trollod gyógyul: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Troll vaslady
1 VP 1 ZSZ 3/3 leah kalandozó/troll KF
Semlegesítés: reakció. Ha nem semlegesített, akkor aktivizálódik és kapsz 1 Troll kölyköt.
Kalandozó tókenjeid kapnak +2 SB-t.
K: egy troll gyógyul 2 ÉP-t.
S áldozd fel egy trollod: megakadályoz egy lapot.
Biztonsági troll
1 VP 3/1 tharr kalandozó/troll KF
Semlegesítés: 0 költségű lap.
Ha nem semlegesített, akkor vkezedbe vehetsz ellenfeled asztaláról, vagy gyűjtőjéből, vagy a te asztalodról egy semlegesítésként kijátszható lapot és ha ez egy troll volt akkor kapsz 1 VP-t.
Áldozd fel: minden trollod max ÉP-re gyógyul.
Nepotikus troll
1 VP 1/1 tharr kalandozó/troll KF
Semlegesítés: húzó forrás.
J: előkereshetsz egy semlegesítésként kijátszható lapot, és a játék végéig csak 1 olyan lapot játszhatsz ki semlegesítésként, ami nem troll.
K: célpont troll gyógyul 2 ÉP-t.
|
Legendás pegazus(20XX)
követő
Pegazusaidra nem vonatkozik a 3 szín szabály.
Ez akkor is működik ha a játék elején letiltják.
J: semmiz ki X különböző színű pegazust: gyógyulsz 3X ÉP-t.
Sheran követője(20XX)
követő
S2: a következő sikeresen kijátszott Sheran lényed kap 1 izomjelzőt.
J: ha legalább 3 Sheran lapod van játékban húzz egy lapot.
Tokozó rakshallion(új)
követő
Minden lény passzívan kerül játékba és kerül rájuk egy álomjelző.
J: vegyél le 4 álomjelzőt a játékban lévő lényekről: húzz egy lapot. |
Bombajó bokszoló
3VP
kalandozó KF Tharr
ember szárnyak 10/1
Semmilyen módon nem sebződhet.
Hátrány: Játékost nem támadhat.
Buldózer
3VP
kalandozó KF Tharr
ember (4)/4
Kompenzáció és halálsikoly:
Célpont épület passzivizálódik és a gyűjtőbe kerül.
Ha akarod 'Szárnyak'.
Ha az ellenfélnek van épülete játékban: Láthatatlan.
Ha megsebzi az ellenfelet célpont épület passzivizálódik és a gyűjtőbe kerül.
Kincs, ami van
2ZSZ
tárgy Fairlight
Kompenzáció: 2VP
Késleltetett hatás 3:
Kapsz 3X VP-t, 3X szk-t, és húzz 2 lapot.
X annyi amennyi VP-t és/vagy szk-t költöttél rá. |
Kétéltű tank
1 építő 1 ZSZ 1 nekron 5 SP leah/tharr építmény/moa, krabber
Semlegesítés: olyan lap, ami nem abban a kiegészítőben jelent meg, mint ez a lap.
K: egy célpont gyógyul „kötelék” ÉP-t.
Betonfal (új)
3 VP 1 nekron (3)/6 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”
Ellenfeled forrásai csak Betonfalat célozhatnak.
Ha őrposztban van: ellenfeled lényei csak Betonfalat támadhatnak.
Halálsikoly: egy célpont sebződik 3-mat.
Tomboló ököl
2 VP 1 nekron (3)/3 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”
A harci fázisban ellenfeled nem játszhat ki azonnalit.
K ha megüt egy lényt vagy játékost: kapsz 2 VP-t.
A harci fázison kívül: „Halálsikoly: húzz 2 lapot!” képessége van.
Kobudera nagyfőnök
1 VP 1 nekron (3)/2 tharr kalandozó/kobudera KF „szárnyak”
A harci fázisban ellenfeled nem használhat aktiválást kívánó hatásokat.
K ha megüt egy lényt vagy játékost: húzz egy lapot!
A harci fázison kívül: „Halálsikoly: kapsz 2 VP-t.” képessége van.
Chara-din konfliktusa
X VP azonnali/reakció
X annyi, ahány lap van a kezedben (ezen kívül).
Megakadályoz egy lapot.
|
Sóhivatal
1 építő 5 SP fairlight építmény/politika „szárnyak” „háló”
S: kapsz 1 SZK-t.
E: célpont lap passzivizálódik.
K: célpont játékos gyógyul 2 ÉP-t, vagy sebződik 1 ÉP-t.
Korrupció
2 VP fairlight azonnali/politika „ősmágia”
Célpont játékos kap 4 VP-t, vagy húz 2 lapot.
Ha te voltál a célpont: a kör végén választásod szerint vesztesz 2 VP-t, vagy dobj el egy lapot!
Összefonódások
1 VP fairlight/bufa bűbáj/politika
K ha egy játékos egy másik játékos forrásától lapot húz/keres: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
S ha egy játékos egy másik játékos forrásától VP-t kap, vagy gyógyul: húzz egy lapot!
Roxati köztisztviselő
2 VP 2/4 színtelen kalandozó/ember KF
S: minden játékos húz egy lapot, aki ebben a játékban még nem sebzett meg téged.
Áldozd fel: ellenfeled következő forrása nem jön létre.
Minotaurusz gerilla
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Újrahasznosítás: 2 és ha hasznosított újra minotauruszt, akkor kap 1 izom jelzőt.
Harci képesség: a Minotaurusz gerilla és ellenfele visszakerülnek kézbe.
|
Itt van a yeti, nagy mije van neki? |
Libertan romjai
1ZSZ
építmény Rhatt
szárnyak 3SP
Ha van Libertan a gyűjtődben ingyen kijátszhatod.
S: kapsz egy tókent ami kör végén mindenkép a semmibe kerül(gyűjtőből is).
E: 1ZSZ: célpont lap passzivizálódik, vagy semmizés:1
Partiőr
1VP1ZSZ
kalandozó KF/ősmágia Raia
ember 1/(5)
Ellenfeled lényei egy körben csak egy hajódat rombolhatják.
K: célpont hajó aktivizálódik és kap egy dermesztésjelzőt.
Abarrun öröksége
0VP
általános ősmágia Fairlight
Ellenfeled kikereshet egy építményt a paklidból és a kezedbe adhatja.
Jelenés: kapsz egy Szellemszolgát.
"Ezt hagyta ránk!?" |
Rumaroma
1Nekron
általános Fairlight
vízió
Rakj egy lényedre egy izomjelző, vagy kör végén húzz egy lapot!
Kurta kocsma
1Építő
építmény Fairlight-Tharr
szárnyak 3SP
K, ha feláldozol egy Dobótőrt kapsz egy Rumos kulacsot.
K, ha kapsz egy Rumos kulacsot(kivéve Kurta kocsmától) kapsz egy Dobótőrt is.
Egy körben csak az egyik képesség jön létre.
Bandázás
1VP
általános Dornodon
Kijátszási feltétele hogy 3X(X max.3) Dobótőr semmizése.
Kapsz X Kikötői bandatagot.
Ha X 3 akkor +3 rá reagálni és az egyikre rakhatsz egy izmot. |
Termik verem
1 Építő
építmény Ősmágia Rhatt
termik 4SP Szárnyak
Csak termik építheti.
A kijátszáskori képessegek nem működnek.
S: kapsz egy Redukáló termiket.
Termik fertőzés
2VP2ZSZ
általános +2 Rhatt
Célpont pakliból X kijátszáskori képességgel rendelkező lapot a gyűjtőbe rakhatsz.
X annyi ahány termiket semmizel neki.
Termikzus
2VP
szörny ősmágia Rhatt
termik, pegazus 2/2 szárnyak
K: megakadályoz egy X-es költségű, lényeidre ható forrást. X annyi ahány különböző termiked és pegazusod van játékban.
Jelenés: az ellenfél következő kijátszáskori képessége nem jön létre. |
Sötét gyalog
1 VP 1/2 leah szörny „szárnyak”
5 lehet a paklidban.
A 2. körtől, ha megsebez egy játékost; áldozd fel: rakj játékba egy min 3 költségű leah lényt a paklidból, vagy a gyűjtődből. Ha ez egy sötét vezér, akkor a következő képességet kapja: „Ha sebződne, helyette ellenfeled sebződik.”
Sötét vezér
3 VP (3)/4 leah szörny „szárnyak” KF
K2 ha ellenfeled egy forrása hatna rá: helyette egy másik, általad választott lényre fog hatni.
E 1 VP: rakj játékba egy max 1 költségű leah lényt a gyűjtődből.
Sötét lovag
3 VP 4/3 leah szörny „szárnyak” „rezisztens”
Láthatatlan. Támadhat tartalékban lévő lényt is.
Jelenés: előkereshetsz egy max 1 költségű leah lapot.
A sötétség bástyája
1 építő leah építmény 6 SP
S 1 ZSZ: előkereshetsz egy lapot, aminek nevében a sötét szó szerepel (ragozva is).
Ellenfeled nem támadhat téged, amíg nem támadja ezt a lapot.
A harci fázisban támadhat, mintha lény lenne. Alap SB-je ekkor az őrposztodban lévő leah lények SB-jének összege.
Sötét király
1 VP leah szörny 1/(3)
S 1 VP: előkereshetsz, vagy visszavehetsz egy max 1 költségű leah lapot.
Ilyen lényeid láthatatlanok.
E vedd vissza a kezedbe: játékba rakhatsz egy leah építményt a kezedből és ha ez egy „A sötétség bástyája” volt: alap SP-je megduplázódik.
|
Hol itt hol ott
0 vp
Dornodon
azonnali
tűz ikon
Kijatszasakor 2 célpont sebzodik 2-2 eletpontot.
K: ha a kezedben van mutasd meg 2 célpont sebzodik 1-1 eletpontot
Jelenés : 2 célpont sebzodik 2 - 2 eletpontot |
Ködből szőtt háló
szabálylap
Minden "háló ikon" lap rendelkezik "köd ikon"-nal is, és minden "köd ikon" lap rendelkezik "háló ikon"-nal is (a pakliban, gyűjtőben és kézben lévő lapok is). A ködkeresés a háló szabály szempontjából nem számít lapkijátszásnak. |
A kezdők szerencséje
szabálylap
A gyakori és nem gyakori (gyngy) lapokat kivéve minden lap 1 VP-vel drágább.
A gyngy lapokat kivéve minden lap aktiválást kívánó képességei 1 VP-vel drágábbak.
Cipősdoboz
1 SZK tharr tárgy
IK-ját helyettesítheted 2 gyakori/nem gyakori lap gyűjtőből pakliba visszakeverésével.
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy gyakori tókent.
P 1 ZSZ: előkereshetsz agy gyakori/nem gyakori lapot.
Névtelen katona
1 VP 1/1 bufa kalandozó/ember KF
5 lehet a paklidban.
S dobj a paklid tetjéről 2 lapot a gyűjtőbe, és ha volt közöttük gyakori, vagy nem gyakori lap, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, de ha Névtelen katona volt közöttük, akkor helyette ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a Semmibe.
Estelle testőre
1 VP 1/3 sheran kalandozó/druida KF
Dobd ezt a lapot és egy gyakori/nem gyakori lapot a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy ritka lapot.
K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy ritka lapot: fordítsd fel a paklid felső 2 lapját és a gyakori/nem gyakoriakat vedd a kezedbe, a többit dobd a Semmibe!
Mya
1 VP 1/1 színtelen kalandozó/elf KF
Kijátszásakor húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t (a 2. körtől).
Ha ellenfeled megakadályozza, vagy egy forrásával gyűjtőbe küldi egy gyakori, vagy nem gyakori lapod: visszaveheted Myat a kezedbe (gyűjtőből is működik).
Hulladékharcos
1 VP 1 nekron (3)/2 tharr szörny/moa, gólem „szárnyak”
Csak gyakori/nem gyakori lappal lehet rá reagálni és hatni.
Csak ilyen lények tudják megsebezni.
|
Yeti jégvarázs
1vp1zsz
általános Leah
yeti
Kijátszási feltétele: 2-es kötelék
Ossz el X dermesztés jelzőt!
(X két asztalon lévő általad választott yetid idézési költsége)
Ha 4-es kötelék: izom, élet, vagy elmúlást is oszthatsz.
Itt van a yeti
1vp
általános +1 Leah
yeti
Keress ki egy yetit a paklidból!
Ebben a körben kijátszhatod +1 nekronért ekkor ellenfeled semmilyen módon nem reagálhat rá.
Csontig ható hideg
2vp1nekron
bűbáj hideg Leah
Kompenzáció: ossz el 3 dermesztést.
Forrásimmunis lapokra is tehetsz dermesztésjelzőt.
S: célpont lap kap 1 dermesztést. |
Kitágult látókör
2 VP chara-din bűbáj „ősmágia”
Anti-semlegesítés: 0.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban gyógyulsz 3 ÉP-t és anti-blokkolás: 2.
Ha bármikor van legalább 30 VP-d: megnyerted a játékot.
A káosz káosza
szabálylap
Minden játékos a pakli teteje helyett az aljáról húz.
Ellenfeled körében te jelölöd ki a támadókat.
A te körödben ellenfeled jelöli ki a támadókat.
Keserű pirula
1 VP chara-din azonnali „sav”
Célpont lény a gyűjtőbe kerül VAGY megakadályoz egy gyógyító forrást és ellenfeled annyit sebződik, amennyit gyógyult volna.
Adsz vagy kapsz
1 VP dornodon azonnali „ősmágia”
Ellenfelednek választania kell: sebződik 5 ÉP-t VAGY kapsz 2 VP-t és a kör végén húzz 2 lapot!
|
Törpe bányász
1 VP 1/1 tharr kalandozó/törpe KF „szárnyak”
Kijátszásakor előkereshetsz egy Törpetárnát, vagy egy 1 SZK költségű KF tárgyat, vagy kapsz 1 SZK-t.
Építmények ellen +6 SB-je van.
Törpe csákány
1 SZK tharr tárgy KF „kincs”
Törpére ingyen rakhatod, és ilyenkor a kör végén húzz egy lapot!
A lény a következő képességet kapja: „P: előkereshetsz egy „kincs” lapot, vagy egy célpont sebződik 3-mat.”
Törpe király
3 VP 5/5 tharr kalandozó/törpe KF „szárnyak”
Kijátszásakor a gyűjtődből rárakhatsz egy KF tárgyat.
Ha megöl egy lényt: egy célpont sebződik 3-mat.
K áldozd fel egy KF tárgyad: megakadályoz egy forrást.
Minotaurusz szektista
1 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz
S 2 ÉP: mutasd meg a kezedben lévő lapokat ellenfelednek, ezek közül ő választ 1-et és ha ez egy minotaurusz, játékba rakhatod. Ezután a Minotaurusz szektista visszakerül a kezedbe. Körönként 1 lény játszhatsz ki így.
Labirintusmágia
1 ZSZ tharr általános
Rakj játékba a gyűjtődből egy minotauruszt. Az így játékba rakott lap a következő hátrányt kapja: „A kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe.”
|
Visszafordíthatatlan korrózió
3 VP chara-din azonnali/reakció „sav”
Szabálylap nem olcsóbbíthatja.
Megakadályoz egy lapot, és ellenfeled a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Jelenés: egy célpont sebződik 1-et.
Maerju (új)
4-X VP tharr szörny 4/4 „szárnyak” „oltalom: 0”
Minden 0 költségű lap 3 VP-vel drágább.
Ellenfeled nem kaphat VP-t saját forrásával.
Hátrány: Kijátszásakor kap X db -1 ÉP-s gyengülés jelzőt.
Szorgalmas fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Semlegesítés: olyan lap, aminek kijátszására ellenfeled nem költött VP-t.
Ha nem semlegesített: kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyad kap +1 ÉP-t.
Chara-din kacaja
X VP chara-din azonnali [+X]
Célpont X költségű permanens a gyűjtőbe kerül. Ha ez egy nem chara-din lap volt: kapsz X Chara-din fattyát.
Irigy fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
K ha ellenfeled egy forrásával lapot húz/keres, VP-t kap, vagy tókent termel: kapsz 1 Chara-din fattyát.
Chara-din lényeid mágikus védelmet kapnak.
Fatty szerzetes
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „rezisztens”
S áldozd fel egy Chara-din fattya nevű lapod: húzz 2 lapot, vagy kapsz 2 VP-t (a 2. körtől).
E 2 ÉP: kapsz egy Chara-din fattyát.
|
Járvány, az első
2 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/lovas KF
Lovasaidra ellenfeled nem rakhat jelzőt és nem is vehet le róluk.
Kijátszásakor és minden előkészítő fézisodban: minden nem lovas lény kap 1-1 méreg jelzőt és minden nem lovas nem lény lap 1-1 elmúlás jelzőt.
Háború, a második
2 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/lovas KF
Lovasaidat nem lehet megsebezni.
Minden lovasod kap +1/+1-et, minden nem lovas lény -1/-1-et.
Nem működnek ellenfeled azon lényeinek képességei, melyek ÉP-je alacsonyabb az alap ÉP-jüknél.
Éhínség, a harmadik
2 VP 1 nekron 1/3 leah szörny/lovas KF
Lovasaid nem lehetnek ellenfeled forrásainak célpontjai.
Ellenfeled minden nem lovas lapja +1 VP és +1 nekron.
J: ellenfeled veszít „kötelék” VP-t.
Halál, az utolsó
2 VP 1 nekron (3)/3 leah szörny/lovas KF
Ellenfeled nem használhat olyan forrást, aminek szövegében a „gyűjtőbe kerül” vagy a „Semmibe kerül” kifejezések valamelyike szerepel.
S: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Fatty feldolgozás
1 VP chara-din általános
Újrahasznosítás: 5.
Ha csak fattyakat hasznosítottál újra és csak a te gyűjtődből: húzz 2 lapot!
|
Kiszabadulás
szabálylap
Semmilyen kapcsolódó hatás nem működik (szabálylapok, követők és forrásra immunis lapoké sem).
"Mikor kiállsz Gruangdag ellen, csak magadra és a kardodra számíthatsz" - Treem intelme Vlagyimirhoz. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|