4. lettem, úgy kezdődik az egész, hogy megverem a 3. helyezettet. Nem lehetne megoldani, hogy pontegyenlőség esetén számítson az egymás elleni eredmény? |
Én meg pár hét után újra léptem, mondván úgy is olimpia van, össze is állítottam az UL-t, csak pont a H 1 maradt ki... |
Én pl. azért nem indultam, mert szinte minden fordulómban van tárgyátadás.
Az előző mini olimpián nagyot szívtam ezzel, így aztán nem mertem nevezni az utolsó pillanatig, a végén meg lekéstem.
Nem lenne rossz, ha a tesztolimpián felszabadulna a tárgyátadás. |
Nekem meg már lassan annyi pénzem sincs, hogy havonta egy-két fordulónál többet lépjek. |
én pl lusta voltam nevezni
ezért nem indult egyik karim se |
És a csillogó füles, meg a derit láncnadrág? |
Értem, köszi az infót.
Mikor beposztoltam, jutott eszembe a fekete meg a jégvihar. Ezért is írtam utána postban h abszolút összehasonlításra nem, csak a képlet miatti számolásra alkalmasak ezek a számok. |
Jól értetted. Először megnézi a sima támadással a progi, ha nem talál, akkor jön ez a D83, amit kiszámoltál. Ilyenkor azonban kicsit csökken a sebzés, ha talál, akkor is. De ha számolod a támadás csökkentő hatásokat, akkor számítsd a fekete energiát is, mint védelmet csökkentőt. |
A számok csak a logika megértését szolgálták, nem tényleges összehasonlítás miatt vannak, csak a véletlenszám megértése végett. |
Azaz ha jól értem:
Támadásos kari: 320as alaptámadás, +20 áldomás 3, 100 fegyverszaki, +100 őrjöngés, csak kalandozók elleni + tám: +70, egy bekapott bénító csapás -30 támadás, kaldor varázsporból mondjuk -50 támadás:
530
Védelem: 700+ 30 hhar b. 3
Az 530-hoz hozzáadódik még:
D(530/2-730/4), azaz D83
Jól értettem? |
- Az olimpián és miniolimpián a támadásban levő D(támadás/2) random nem működött megfelelően. Ezt javítottuk, valamint kicsit egyensúlyoztuk D((támadás/2)-(ellenfél védelme/4) képlettel. Ez nem a teljesen pontos képlet, csak egy jó közelítés.
- Olimpián én miniolimpián nem működik a medvetalp mokaszin. |
Na de pont az a gond, hogy 3 győzelmemből 2 karakter előttem végzett (egynél pont egyenlőség, egynél meg 1-el több győzelem), de olyan nem volt, hogy kikaptam valakitől és előtte végeztem volna. Persze lehet, hogy a pontegyenlőségű ellenfelem megverte az 1-3. helyezettet (akiknek több győzelme van), de nem valószínű, mivel a toppokkal csatáztam, és ha én kikaptam tőlük, akkor valszeg akit megverek, az is kikap tőlük (persze van rá esély, hogy olyan varival indul, más ellen jobban bejön).
Végül is nekem mind1, mert egyébként esélyem sem volt esélyem normál helyezésre, és ezen kívül mindent rendben találtam. |
Ezt én sem értem...
A 2. kategóriában pl. 5-en indultak. |
Itt sztem nincs gond. Ha a HKK versenyek alapján zajlik a pontozás akkor elsősorban azt nézi a progi, hogy te mennyiszer nyertél. Ha így döntetlen alakul ki akkor pedig az lesz vizsgálva, hogy az ellenfeleid mennyiszer nyertek. Tehát ha te megvered A-t és ugyan annyi győzelmetek van akkor azt vizsgálják, hogy az ellenfeleitek mennyiszer győztek. HA ellenfeled olyanokat vert meg akik szintén sokat nyertek te pedig csak csirkékkel akik mindenkitől kikapott akkor biza beelőz!
Persze ez csak feltételezés de ha a HKK-ban bevált nem tudom miért módosítanának ezen. |
Amúgy aki nem indul, az miért nem indul? Csak mert a köv. szinthez szükséges TP 10%-ának megfelelő jutalom puszira az nem rossz egyáltalán. Fél, hogy kitapasztalják a lehetséges ellenfelek? Fél, hogy esetleg elverik? Ki nem sz**ja le? Még tétje sincs. Plusz szerintem így saját magát is megfosztja a tapasztalatoktól. Őszintén nem értem, tényleg. |
Két karimmal is indultam, két külön kategóriában, és nem vettem észre problémát.
Vagyis egy még mindig van, a sorsolásból adódó problémám. Több olyan karakter is volt, aki előttem végzett a végén, de őket legyőztem. Ez azért van, mert engem nehezebb ellenfelekkel sorsolt össze, így vagy kevesebb győzelmem lett, vagy nem sima győzelmeim voltak, és pontegyenlőségkor őket előrébb sorolta.
Tudom, hogy ezt úgy lehetne megoldani, hogy mindenki mindenkivel csatázik, ami nem megoldható (jelen esetben 18 csatája lenne mindenkinek), de valamit jó lenne kitalálni. |
Jó volt ez is, túlütés bug javítva, köszönjük! | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|