Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A triklem drakolder
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A triklem drakolderek Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességet, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet túlzottan is jól sikerült." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Céhek Új Nemzedéken

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (55)
Lapötletek (65038)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (17)
Kaland-Játék-Kockázat (157)
TF help (6741)
A XXVIII. Nemzeti Bajnok (4)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 |
Nézet:
Szerintem meg tündér, barbár, törpe. Én innen fentről beszélek a 83. szintről. A barbár odacsap egyet azt fekszik nyugszik. A törpe meg csak símogat, mint a tündér, de a tündér legalább elugrál a csapások elöl, és nem a testével fogja fel a returnt. Van neki egy csomó életpontja, de mit ér, ha egy keményebb csatában 2-3 ezret is elveszít? ))
 
tünde, törpe, barbár. bár én személy szerint a törpét szeretem a legjobban.
 
de számomra az indok nagyon ez :S
 
Tényleg a tündér a legjobb, de az indok nagyon nem ez! ;P
 
nos igen így könnyű de mint mondtam nekem 0-ról indult a dolog szal sztem ez jó '"átlag"
 
Én egynap megtudok csinálni egy szintet felvan gyűlve 800 csel
 
szerintem a tündér a legjobb

indok: személy szerint mikor kezdtem a játékot 2 szinttel volt lemaradva a tündérem a többitől viszont most 1 ill/vagy 2 szinttel jár előrébb mellesleg a 14.szintet 5nap alatt csináltam meg úgy hogy 0 cselekvésről indultam szal sztem egyértelmű hogy a tündér a legjobb
 
SZERINTEM A TÖRPE SOKKAL JOBB!!!!!!!!!!
 
Azért szerintem még mindig a tünde a legjobb
 
Uh kösz! Igyekszem. De akkor ez a tündér kicsit el lett tolva. Kezdek is egy újat egy kisemberrel. AproDeFickos lesz a neve, és majd meglátom mi lesz vele.
 
Nos van néhány érdekes javaslatom:
1. ne költs csp-t gyógyulásra
2. használd a sebezhetetlenséget
3. ne arénázz a 14. szinttől, mert a tp kövek ott nem számítanak csak a kalandozásnál (51. szinttől már más kérdés...)
4. várd ki, amíg természetes úton visszagyógyulod az ép-d (cca. 6 óra 1. szinten, és 1 óra 30. szinten, számold ki mennyit is jelent a 22-en)
5. ha pedig mindenképpen pénzből akarnál gyógyítani, és amúgy is eladogattad a talált tárgyakat, akkor vegyél rajta rahedli (több ezer) kulcsot, mert úgyis elfogy. (nyilván így nem fogsz tudni néhány fontos tárgyat megvenni szintlépéskor, de valamit valamiért)
6. kincskeresés+alku maximalizálhatod, és akkor sok pénzt lehet keresni. (szerintem a kritikus többet ér)
7. És még egy apróság: ha úgy lépsz szintet a 35. szint előtt, hogy felhalmozódnak a csp-id (vagyis a szintlépéskor épp nem éred el a 0-t), akkor "időt" buksz, minden felhalmozódott csp 3 perccel csökkenti a maximálisan megkapható csp-k számát. (34. szintről 35-re lépve ez csak 1 perc, és 35. szinttől már nem változik a csp megkapásának ideje)

Az utolsó pontot három egyszerre indított 3 különböző fajú karakteremen is le tudtam mérni: a legjobban a barbárom maradt le (kb. 160-180 csp hátránya van a törpémtől), mert túl sok csp-je halmozódott fel a szintlépéseknél... A legjobban a törpém haladt, mert ő nyerte meg a legtöbb csatát (kb. 120 csp előnye van a tündémhez képest)
 
Hali! Van egy 22es tündérem, és ha megnézem a statisztikákban a legfeljebb egy hét késéssel indult karaktereket, látok egy másik karit, ami már 28as. Nem fér a fejembe, hogy hogy lehet sok pénze, és hogy tudott annyi cslekvést megspórolni. Néha gyógyulni is kell... Bár az utóbbi időben egy gyógyulással akár 8at is cselekszek, hogy a életerőm fele alá csökkenjen, és újra értésemre adják diszkréten a papok, hogy egy vagyon elegendő lenne a szolgáltatásukért...
 
Ellenfeled egy szalmagólem!
[...]
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után. Úgy döntesz, hogy legközelebb nem veszel a gnómoktól madárijesztőt...
 
A csatától kimerülten nézitek egymást.
a) Úgy döntötök, hogy megisztok egy sört. (-3 pénz)
b) Hirtelen ötlettől vezérelve a fejébe állítod a hajítóbárdod. Gratulálunk "x" tp-t kaptál.
c) Úgy döntesz, inkább beiratkozol valami konditerembe, ami havi 10 arany, napi 5 cselekvés.
 
A topic célja, hogy egy kicsit feldobja a lapot!
...
Jöjj közelebb vándor, és írj te is vicces befejezést az eredménytelennek tűnő csatámról! Csak bátran, csak bátran.
....
Egy másik megközelítésben pont azért nyílt a topic, amiért az összes többi. Szórakozás!
....
Harmadrészt pedig fölfoghatod úgy, hogy ez a topic azért van, hogy az összes másik jóval fontosabb topic helyett ie írják az emberek a hülyeséget!
...
Negyedrészt viszont maradhatunk a topic címénél is (bár ezt csak halkan merem leírni ), miszerint a megfáradt vándorok itt panaszolhatják el a játékegyensúly egyensúlytalannak tűnő mivoltát!
 
Örülök, hogy nem vagyok egyedül.
 
Ez tetszik
 
De mindenesetre szerintem jó téma ez. Vicces a végén az, hogy a lény elmenekül. Ehelyett lehetett volna inkább a "Mindketten elmenekültök." zárómondat. Vagy mégjobb: "Sokáig küzdötök még (-600 cselekvés) majd mikor megunjátok, elismerve a másik harci tapasztalatait lepacsiztok. Gratulálunk (a szerk.) egy újabb barátra tettél szert". Vagy: "Egy újabb képességet szerztél (szélmalomharc 1. szint) "
 
Csak hirtelen cslekedtem, nem gondolkodtam. Egyébként gondolom, hogy mindenki átrágta már ezt a témát, de olyan jó volt topicot nyitni
 
19. szintű barbár, akinek az élete hamarosan valószínűleg véget ér.
 
Jah, és amúgy nem feltétlenül kell ezmiatt topicot nyitni! Be lehet írni máshova is! De már mind1. Amúgy a karakterek közti egyeltőségeket és egyenlőtlenségeket jópárszor átrágtuk többen is! Bár rám sztem nem emlékszik senki, legalábbis nem sokan tudják ki vagyok
 
Nem akarok én ezzel semmit sem mondani, nem akarok véleményezni, csak úgy érdekességképpen szántam. Na szép napot mindenkinek!
 
Ez szép...
Hányadik szintű volt ez? Azt gondolom, hogy tündér :P
 
A Hotnaun hegy időről időre felmorajlik, füstöt okád magából. Ezt kisebb földrengések követik. Ezúttal egy különösen nagy rengés történt, a vulkántól biztonságos távolságra épült Szikfatty faluban házak dőltek össze, megrepedt a föld. A lakosok pánikszerűen elmenekültek, és mire visszatértek, a romházakba hívatlan látogatók költöztek. Te egy kalandozó csapat tagjaként segítesz a falut megtisztítani ezektől a fosztogatóktól.
Megközelítitek a falut. Társaiddal együtt módszeresen kutatjátok át az épületeket, amikor egy acsargó fenevaddal találod szemben magad. Ellenfeled egy ragyás guk!
Ellenfeled üt elsőnek.
A ragyás guk csak köröz körülötted.
Ütésed célt téveszt.
A ragyás guk támadását könnyen elkerülöd.
Nem találtad el.
A ragyás guk támadását könnyen elkerülöd.
Ellenfeled félrehajolt.
A ragyás guk békakezével nem talált.
Ellenfeled félrehajolt.
A ragyás guk támadását könnyen elkerülöd.
Ellenfeled félrehajolt.
A ragyás guk melléütött!
Nem találtad el.
A ragyás guk csak köröz körülötted.
Nem találtál...
A ragyás guk békakezével nem talált.
Melléütöttél!
A ragyás guk támadását könnyen elkerülöd.
Nem találtad el.
A ragyás guk csak köröz körülötted.
Ütésed célt téveszt.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
 | 1 |
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.