Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Karácsonyi menü 2024 december 10.
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
A pillanat képe
Életszívás
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
A sötét mágia követői nem rettennek el attól, hogy saját sebeiket más élet elpusztításával regenerálják. Leah az egyetlen isten, aki képes lehetett megalkotni ezt a nagyhorderejű, növényzetsorvasztó varázslatot.
Nézz szét a galériában!
Bukottak és felemelkedettek – Császárváros
Bukottak és felemelkedettek – Hódítások
Kérdezz-felelek 56.
HKK Kiadói tervek 2025
Karakter reinkarnáció - tárgyak

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Teleportmester (592. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Bukottak és felemelkedettek – Császárváros (6)
Lapötletek (65089)
HKK kérdés? (47290)
Bukottak és felemelkedettek – Hódítások (7)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9489)
HKK Kiadói tervek 2025 (19)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Nem, nem dolgozott soha sem játékboltban...., habár Alaszkát nagyon nem sajnálom!
 
Én biztos nem használnám azt a szabályt. Főleg mert birom a jó vérengzős karikat.

Viszont az a pontokból való kariépítés érdekes dolog. Főleg mert ha mondjuk kicsivel erősebb karikkal akarunk idulni több pontot kapnak generálásra. Ja pénzt többször is lehet venni pontokból? Szóval hogy több nuyennel induljunk.
 
Nos lehet hogy nem vetted észre de az Sr3-ban a hírnév meghatározása nem szerepel ézért hivatkoztam a 2.szabkönyvre...
amúgy a 3. szabköny elején írjáik hogy az nem teszi elavultá a régieket (miért is tenné? hiszen a Sr2 és az Sr3 szabályrendszere közel azonos)
ha tudsz nekem szerezni egy egyes szabkönyvet én szivesen hivatkozok arra is ha feltudom használni

Erkölcstelen kamány:az egy opcionális szabály.
igen vagyis aki akarja alkalmazza te ezek szerint nem akarod én meg igen

Az meg hogy a 4.-szabkönyv mennyire van közel vagy távol ?? nos erre te adtad meg a választ más fórumokon
 
Mellesleg ez nehezebb helyzetbe hozza szerintem azokat a játékosokat akik velejükig romlott karit alakítanak. Mer azok ugye tesznek elkörcstelen teteket és rá lehet venni őket olyasmire is amire bizonyos vadászokat nem.
 
SR 3(tudod a kettő már elavult, meg a nyakunkokn a 4 is) 244 oldal.
Karma a tapasztalatot fejezi ki.legközelebb az SR 1-re hivatkozunk? Mert olyan is volt még!


Erkölcstelen kamány:az egy opcionális szabály.
 
A jó cselekedet megítélése viszonylagos de a hírnév és a karma kapcsolatára igenis van bizonyítékom(Sr2-es szabkönyv 207.oldal)
"gonoszkarakterek" pedig nem kapják hanem vásárolják a karmapontot az Árnyvadász Kézikönyv szerint (75-ös,76-os oldalak pénz- és karmaváltás, erkölcstelen kampányok)
Úgy hogy valóba olvasni, olvasni, olvasni...
 
1. eddig nem nincs semmi kézzelfogató bizonyítéka hogy ő tette volna. legalább is egyet sem hoztak nyilvánosságra(sőt, az ikertornyok pusztulása után az amerikaiak elsőként Oszama családját kimenekítették az USA-ból.)
2. Oszama már 911 előtt is ismert volt a híradó nézőknek.
 
a jó cselekedetnek és a hírnévnek nincs köze a karmához.
lévén hogy a "gonosz" karakterek/NJK-k is fejlődnek ugyanúgy mint a "jók".
ugyanígy a háttérbe húzodó kevésbe híres lényekre.
ha elolvassuk hogy miért is adnak karmát vagy + karmát egyértelmű(SR alapkönyvek, Árnyvadászkézikönyv).
 
Lehet hogy SR4ben már van nemtom. XD

Mondjuk ez egy olyan dolog hogy mi az ami nyílvánosságra kerül és mások is vannak. A hírnév kicsit bonyolult dolog szerintem. Mármint az hogy mikor nő mikor lesz "rosz" vagy "jó" stb. Mer ha arról híresülsz el hogy szeretsz vérfürdőt rendezni a nyílt utcán azt nem nevezném jó hírnévnek.
 
Nos egy gyereket megölni (főleg ha csecsemő) nem nagy feladvány egy átlag árnyvadásznak(hacsak nem örzik persze) de más esetekben igazad lehet (bár mondjuk összeségében véve ártatlan gyenge célpontok és épületek{járókelők, pusztulatbeli putrik stb} maximum 1-2 karmát ha érnek [nem nagy munka mészárolni és bedobni a gránátot egy átlag ajtón kiberszörnyeknek meg néha a falon át sem])

Nos igen a monotonitás sem a legjobb módja a karmakeresésnek de nem is hinném hogy a Km-etek huzamban 20 adattolvajlást ad vadászatnak nektek
de Lesnek lehet igaza a karma tartalékkal kapcsolatban
tehát ebben az esetben az is megoldás ha ilyenkor csak jó karmát kaphatnak és a karmatartalék, amely jelen esetben a hírnevet is reprezentálja nem kerül kiosztásra.

Végül talán a te elképzelésed is remek csak az vele a bajom hogy akkor hogyan és milyen mértékben nő vagy csökken a hírnév?
Esetleg be lehetne vezetni egy hírnév pontot vagy karmát ?!?!?
 
Ja és ha a drága Mr aszondja
- ha erről bárkinek is szóltok kilesztek iktatva rövid úton és csak mi tudunk a dologról szóval mástól nehezen hallhatok róla...
Na ilyenkor a csapat dekása azon keresni kezdi az adatokat a dologról de hacsak nem esz rögtön kinyírva a johnson inkább nem kotyogjátok ki véletlenül ivás közben hogy mondjuk ki robbantott fel egy fejlesztőközpontot ami miatt sokak szemében tüskék vagytok.
Ezzel csak annyi hogy bármilyen karmás vagy pénzes a meló van rá esély nemtud róla senki (csak az esetleges egyszeri munkaadó) akkor pedig nincs hírnév. Bár ezek kétség kívül ritkák.
 
Én tökéletesen értem amit mondani akarsz, csak szerintem a kipusztított falvak, gyerekek tornyok stb.. is növeli a karmád, hiszen azzal is munka van, bár minnél többször csinálod annál kevesebbet kapsz, de ha így nézem, akkor a hírneved csökken, viszont karmát kaptál. Én szerintem ezt a kettőt inkább el kellene különíteni, és a hírnevet a karmától függetleníteni.
 
ez igaz, csak mondjuk : Oszama is híres, mert ha nem csinálta volna a szept. 11et, akkor nem hallottál volna róla! na mind1, ez elgondolkodtatott, szal jó 5let, csak kicsit majd finomítok a csapatunkhoz... egyébként nemtom hol olvastam a hírnév és a karmatartalék van kapcsolatban, csak elfelejtettem hogyan
 
Ja persze és akkor a munkaadód honnan tudja meg hogy sikeres voltál-e vagy sem ? Az ő szemszögéből így nő a hírneved az árnyvadász léttel meg azért vele jár a kérkedés nem?(meg aztán ez egy olyan világ ahol mindenki mindig tudni akar mindent ...)
 
A egy vadászatról utólag tényleg semmi sem szivárog ki akkor kaphatsz sok karmát de nem nő a hírneved. ;)
 
Nos a karma és a hírnév közötti összefüggés szerintem egyértelmű minnél több sikeres küldetést hajtasz végre annél több karmát kapsz és minnél több sikeres küldetést hajtasz végre annál nagyobb a megbecsültsged. Minnél több esztelenséget, visszataszító dolgot(ami miatt összesúgnak mögötted: lásd eltolt vadászatok, kipusztított falvak, értelmetlenül lemészárolt gyerekek járókelők) művelsz annál jobban csökken a hírneved.
hírneved akkor is csökken ha mondjuk eltünsz egy időre(tanulás képesség fejlesztés) . Bár ezeket az érveket könnyű megtorpedózni (főleg mert elég nyakatekerten fogalmaztam meg) de ha elgondolkozol a hogyanokon és miérteken és az összeföggéseken talán érted mire akarok kilyukadni.(teszem azt ha külföldre hív egy munka akkor ugye eltünsz adott vadászterületedről és így nem maradsz a toppon munka felkérések terén főleg ha sokáig tart a küldetés de ha haza térsz külföldről magaddal hozott hírneved mondjuk bőségesen kárpótól.
 
Azért szerintem ha véletlenül ellősz egy atomot azért negatív karma jár.
Én úgy játszanék hogy, azért jár a karma (részben) mert sikerült a feladat az árnyvadászok közel sem szentek hanem bűnözők ehez viszonyítva rosz dolgot csak saját értékrendjükhöz mérten tudnak tenni. Szóval ha a meló sikerül karma ha nem nincs és ennek persze vannak fokozatai.
 
Szerintem ez nem egészen így működik. Ha betörsz valahova, kijátszod az őröket, biztonsági rendszert, utána észrevesznek (ez tuti) kinyírod a fél várost, de elkapod a célszemélyt. Ha az az elnök, akkor negatív karma, ha oszama, akkor meg pozitív? A karmát a fejlődésért, cselekedeteidért kapod, nem a hírnevedért. Legalábbis mi így játszuk.
 
Nos a karakterek karmát a tevékenységükért kapnak és ebből fejlődnek és ez is mutatja meg a viszonylagos hírnevüket szóval tevékenység és hírnév szerintem így már érthetőbb hogy mit akarok ezzel hangsúlyozni (jó tevékenység=jóhírnév=karmanövekedés és vice versa)
 
ez mondjuk tényleg nem rossz 5let, csak nem szabad túl sokat adni. Ja ezt a negatív karmát hogy használod??
 
Na ja az ember néha nem tudja hova tenni magát akkor kivéve ha ő cselekszik a legtöbbször de vissza térve a témára szerintem pénz és karma mellet a karaktereket lehetne még jutalmazni előnyökkel/hátrányokkal és olykor-olykor egy paraképességgel (teszem azt egy sámán annyira azonosult mondjuk a totemével hogy a totemére jellemző területen bizonyos képességeket dud használni (főleg helyi szellem képességekre gondoljatok ) vagy mondjuk egy utcai szami már-már inkább csak gép mint ember és emellett sok a páncélként is műkodő akkor megerősítettpáncélzatparaképességgel is lehetne jutalmazni karma helyett . persze ezt azért ez észszerűség határain belül ajánlom (föleg az utóbbi esetben mert így könnyen elpusztíthatatlanná lehet teni a szamit)
 
ja csak akkor, sérül, stb. meg a kitépés is idő(meg nem én vok az izomfiú), és általában még a tárcsere is fegyverváltás képében valósul meg! nincs időnk olyankor...
 
hát ö néhány embernek (akik nek az eredeti adatjack is drága ) vagy bandának biztos megéri ne feled minden kezdet nehéz amúgy én a hejedben nem sz*rakodnék operálással hanem kitéppném a helyéről.....(na ezért már biztos hogy negatív karmát adnék magamnak)
 
csak nem mind1 mikor gyártották a szemet, mert 1 2064eset nem adok egy 2034esért :P.
De igaz, ez van, és a használtkiberver olcsó, szal nem fizet jól(mert ki bírná kioperálni az igazán drága huzalozást? én nem), nem éri meg... erre rájöttünk... szal marad az árnymeló, rettegjenek a biztonságiak!:-)
 
látod mondom én szemet szemért fogad fogért
 
őszinténszólva csak 2 hulláig jutottunk, meg miután megleptek minket a dokinál(nyugodjon szegény, jó doki volt) az ő cuccait nyúltuk le és kész, általában esély sincs ilyen dolgokra, mert sietősen távozunk, és nem kell mentegetnünk magunkat, annyira nem szives a vendéglátás! Bár a menekülést az ellen fegyvereivel, és járgányaival próbáljuk +oldani... Múltkor pl felrobbantották a jó kis bandafurgonunkat, így elvittük az ő mercijüket, az üzlet az üzlet... bár azt fel kellet turbózni...
 
Hát les ne is tudom aki mocskosan él és hullát rabol ilyen mértékben az többnyire így is végzi nem is beszélve a negatív karmáról amúgy ötletes kis kezdeményezés a zsebpénzszerzéshez én is gondolkodtam már rajta (én speciel az ilyen tevékenységet min 1 hátránnyal jutalmaznám)
 
ja a jen elődje a nujennek, ami ha belegondolsz nem is olyan eszetlenség, pl: fuci, mitsuhama.... na?? na?? ugye a válasz már meg is fogalmazódott bennetek...
 
amikor ilyen kis pénzek forognak kockán jó az átváltás, de mi van a nagyobb melóknál? Mi a cselekedetek alapján osztunk karmát, és a Johnsonnal kötött megállapodás(na jó nálunk megy a menetközbenösszeszedek bármit, használtkiberverkereskedelem, nemtaláljátok ki honnan van mindig használt ver... mert ugye a pénz mindig kell, még a varázslóknak is) alapján a zsét! Bár sztem sokan így csinálják, szal nem újdonság.... :-)
 
SRben az is egy érdekes dolog hogy egy kiberdekk többi kerül néha mint egy lakás de örökre és egy kard drágább mint egy géppisztoly (katana). De én csak az SR3 alapkönyv alapján beszélek mindig. Meg a kút fejemből.
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Shadowrun | Filmek, TV | Sárkányölő - Kérdések | Puzzle - Online puzzle | Battletech | Puzzle - Dobozos asztali puzzle | Humor | Káosz Galaktika Kártyajáték | AD&D | Zene | Vampire | Sport | Magic | PC játékok | On-line játékok | PS2 | M.A.G.U.S. | Sárkányölő - Vélemények | Sárkányölő - Egyéb | Sárkányölő - Szavazások | Egyéb | Egyéb - Kártya

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.