Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
Vállat vállnak vetve
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
... Így küzdenek a csatatéren a Túlélők Földje kalandozói. Ezen a földön szükség is van az állandó harckészültségre, hiszen hol a portyázó szörnyek, hol a más vallási elképzeléseket magukénak tudó harcos papok támadnak Ghalla fiaira és leányaira.
Nézz szét a galériában!
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06.
HKK Online V1.0
Válogatós verseny szombaton
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Varázslatok!
Zén bemutató – Varázslatok 2. rész

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8207)
HKK Online V1.0 (3)
Lapötletek (65013)
Hibák a lapkeresőben (97)
[HKK Piac] Régi lapok (1526)
Zén bemutató – Varázslatok 2. rész (10)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Feketelista

X VP leah bűbáj

X max 3.
Kijátszásakor rakj max X lapot a paklidból a Semmibe.
Időleges hatás: X: senki sem játszhat ki a Semmibe rakottakkal egyező nevű lapot. Az asztalon lévő ilyen nevű lapok képességei nem működnek.


Halhatatlan minotaurusz

1 VP (3)/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Ha újrahasznosulna, vagy kikerülne a játékból, vagy tulajdonosának az irányítása alól: helyette visszakerül kézbe.
Minden minotauruszod kap +1 ÉP-t.


Fészkes fene

1 VP (4)/1 tharr szörny „szárnyak”

Amíg van épületed játékban: immúnis ellenfeled forrásaira és nem lehet megsebezni.
Ha több épületed van játékban, és ellenfeled egy forrása hatna egy épületedre: te döntöd el, hogy melyikre hasson.


Chara-din törvénytelen gyermeke

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha egy chara-din forrással kerül a kezedbe (mutasd meg): rakd játékba, vagy húzz egy lapot!
Chara-din lényeid kapnak +1 SB-t és a következő halálsikolyt: „Előkereshetsz egy Chara-din törvénytelen gyermekét.”
Landragór

2 VP (4)/4 dornodon szörny/sárkány

Minden lap passzívan jön játékba.
Kijátszásakor minden lap passzivizálódik (lények előtte a tartalékba kerülnek), az így paszivizálódott lapok nem aktivizálódnak, amíg Landragór játékban van.
Landragórt kivéve a passzív lapok képességei nem működnek.


Elveszve a labirintusban

0 VP tharr azonnali

Kijátszási feltétele, hogy visszavedd egy minotauruszod az asztalról a kezedbe.
Ellenfelednek vissza kell vennie egy lapját az asztalról a kezébe és a játék végéig nem játszhat ki ilyen nevű lapot.


Vérző sebek

szabálylap

Ha egy játékos ÉP-je max:
15: az adott játékoson „háló” korlát van
10: +1 VP hogy célozza ellenfele lapjait
5: lapjai gyűjtő helyett a Semmibe kerülnek
1: azonnal elveszítette a játékot.
„Nem hiszem el! 1 ÉP-n múlt!”

Elfajzott enkala (új)

2 VP 2/1 chara-din szörny „szárnyak”

Anti-mágia: 2.
Varázslatok nem hatnak rá.
Ellenfeled minden kézből dobott lapja után sebződik 1 ÉP-t.


Áldozathibáztatás

? VP chara-din azonnali

Ha ellenfeled gyűjtőjéből játszol ki vele lapot, akkor költsége 0 VP, egyébként 1 VP.
Játékba rakhatsz egy gyűjtőből egy lapot, ami ebben a körben lett feláldozva.
Tókenizmus

4 VP színtelen azonnali [+2]

Kapsz a kezedbe 1 Szikrát és 1 Ganüid ifjoncot, játékba 1 Chara-din fattyát és 1 Dobótőrt, a gyűjtődbe 1 Csatornapatkányt.
Jelenés: megakadályoz egy forrást, ami egy tókenedre hatna.

Toborzótiszt

1 VP 2/3 chara-din kalandozó/mutáns KF

Ellenfeled nem tóken lapjainak képességei nem hatnak rá.
Tóken lényeid +1/+1-et kapnak.
K ha egy tóken lapod sebzést okoz: kapsz 1 VP-t, vagy egy gyakori tókent.


Rokhmat, a toborzó

4 VP 4/4 chara-din szörny/chara-din fattya

IK-jából minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 tókened gyűjtőből semmizésével.
S: játékba rakhatsz max 4 különböző nevű tókent a gyűjtődből.
Jelenés 1 VP: kisül az S képessége.

Toborzódal

1 VP chara-din általános/dal, vízió

Ha a kezedből játszod ki: kapsz egy gyakori tókent.
Ha a gyűjtődből játszod ki (ilyenkor létrejötte után a Semmibe kerül): játékba rakhatsz 2 különböző nevű tókent a gyűjtődből, és ha csak lényt raktál így játékba, akkor kapsz 1 VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot.


Légvár

1 építő elenios építmény 4 SP

Nem csak lény építheti, hanem bármilyen permanens.
Megkapja az építő lap minden képességét és hátrányát.
Manabomba

1 nekron tharr tárgy/moa

Áldozd fel: egy célpont sebződik annyit, ahány VP-je van ellenfelednek.
Halálsikoly: ellenfeled elveszíti minden VP-jét.


Moa tűzszerész

1 VP 1 nekron tharr szörny/moa KF

Semlegesítés: sebző forrás, és ekkor a kör végéig nem sebződhetsz.
K 1 nekron: megakadályozza egy asztalon maradó lap olyan képességét, aminek költségéhez a lap fel lett áldozva.


Szárnyaló fatty

1 VP 1 nekron (3)/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor húzz annyi lapot, hogy 2 lap legyen a kezedben!
Amíg nincs lap a kezedben: immúnis ellenfeled forrásaira.


Tolakodó fatty

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha egy chara-din forrásoddal húzod, vagy keresed: azonnal játékba rakhatod a kezedből.
Fattyaid rezisztenciát és +1/+1-et kapnak.


Fatty inváziómester

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Fattyaidat kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
K ha sikeresen játékba hozol egy fattyat: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapját asztalról kézbe és a következő kör végéig nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Az őshangyák istene (új)

Követő/epikus

Kedvelt lap: őshangya.
S: a következő őshanygád 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP) VAGY mutass meg 2 őshangyát a kezedből/gyűjtőből: ellenfeled kap egy Haldokló quwargot.
Ha ellenfelednek van quwargja játékban: nem kap VP-t a tartalékban lévő lényei után.


Kisebb őshangya istenség

5-X VP (5)/(5) sheran szörny/őshangya „szárnyak”

X annyi, ahány quwargja van ellenfelednek (max 3). Anti-mágia: 0.
Őshangyáid immúnisak ellenfeled varázslataira.
S: megakadályoz egy max X költségű lapot.


Balszerencsés őshangya

1 VP 1/3 sheran szörny/őshangya

Anti-semlegesítés vagy anti-mágia: X (de sheran lapot nem lehet neki dobni).
X annyi, ahány quwargja van ellenfelednek játékban.
Ellenfeled minden lénye quwarg altípust kap.


Kiégett őshangya

2 VP 2/1 sheran szörny/őshangya

Semlegesítés: dornodon forrás.
S vagy E 1 VP: célpont dornodon lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled veszít annyi max ÉP-t, ahány quwargja van játékban.


Őshangya bölcs

1 VP 1/2 sheran szörny/őshangya

Kompenzáció: ellenfeled kap 2 Haldokló quwargot.
S ha ellenfeled kijátszik egy lapot: azonnal kap 1 Haldokló quwargot.
K ha ellenfeled oldalán ebben a körben játékba került dornodon lap: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
Merénylet az uralkodó ellen

0 VP színtelen azonnali

Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban/a gyűjtődben nem tóken gyakori vagy nem gyakori lap.
Csak gyakori vagy nem gyakori lappal lehet rá reagálni.
Semmilyen immunitás nem működik ellene. Ellenfeled legnagyobb ritkaságú lapja a gyűjtőbe kerül (egyenlőség esetén válassz).

Földanya kacsintása

0 VP sheran azonnali/reakció

Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban lény.
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled használt a forrást, a forrás a következőre módosul: „Célpont lény kap 2 méreg jelzőt.”

Primulae radix

2 VP 2/1 sheran kalandozó/elf, alakváltó KF

Újrahasznosítás: 3. 1-es mérgezés.
S ha ellenfelednek van lap a gyűjtőjében: vegyél vissza max. 2 lapot a gyűjtődből, majd ellenfeled visszavehet annyi lapot a gyűjtőjéből, amennyit te visszavettél. Ha mindezek után ellenfeled gyűjtőjében nincs lap: kapsz 1 VP-t.

Toxikárium

1 VP 1 ZSZ sheran bűbáj

Kijátszási feltétele, hogy célpont lényre rakj 2 méreg jelzőt.
K ha egy méreg jelző, vagy egy mérgező lényed kikerül a játékból: kapsz egy Fekete özvegyet.

Zöld spóra

1 VP 1/4 sheran szörny

1-es mérgezés.
K ha méreg jelző kerül rá: célpont lényen megduplázhatod a méreg jelzőket, majd előkereshetsz egy Zöld spórát.
Keverd vissza a gyűjtődből a paklidba: kapsz 1 VP-t, vagy célpont lény kap 1 méreg jelzőt.

Földanya keze

1 VP sheran azonnali

Végy le egy lényről 3 méreg jelzőt: kapsz 2 VP-t, vagy húzz 2 lapot!
Jelenés: gyógyulsz 6 ÉP-t.
Apróságok védelmezője

követő/epikus

Kedvelt lap: max 1 alap SB-jű és alap ÉP-jű lény.
Minden ilyen lényed kap +2/+2-t és a 2. körtől [+1]-et.
J 1 VP: visszavehetsz egy ilyen lényt a gyűjtődből e kezedbe.


Agresszív apróság

1 VP 1/1 tharr szörny

Semlegesítés: olyan lény, melynek alap SB-je min 2.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor egy ilyen lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden max 1 alap SB-jű lényed kap +2 SB-t.


Gátvakond (új)

1 VP 1/1 tharr szörny

Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Semlegesítés: olyan lény, aminek az alap ÉP-je legalább 2.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor egy ilyen lényt a Semmibe küldhetsz.
Minden max 1 alap ÉP-jű lényed kap 2 ÉP-t.


Bosszantó apróság (új)

2 VP 1/1 elenios szörny [+1]

Ha nem áldozástól kikerül a játékból: a gyűjtődből játékba rakhatsz max. 2 olyan olyan lényt, amelyek alap ÉP-je és SB-je legfeljebb 1 (ez a képesség egy körben legfeljebb egyszer jöhet létre).
Ilyen lényeid nem cserélhetnek gazdát és rezisztenciát kapnak.


Mágikus nagyító

1 VP színtelen általános

Ha ellenfelednek van olyan lénye játékban, amelynek alap ÉP-je vagy SB-je 1-nél nagyobb: nem lehet rá reagálni.
Előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lényt, aminek az ÉP-je és SB-je max 1.
Átkozott fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.
S: célpont lap kap egy átok jelzőt (átok jelző: a lap képességei nem működnek, és ha a lap kikerül a játékból, a lap gazdájának ellenfele kap egy Chara-din fattyát).


Szárnyaszegett fatty

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha nincs lap a kezedben, ellenfelednek pedig van: ellenfeled nem húzhat lapot (húzás fázisban sem).
E: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy semmizés: 1.


Ignoráns fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Dobd a Semmibe: a következő kör végéig ellenfeled nem áldozhat fel permanenst.
K ha ellenfeled VP-t vagy SZK-t költ: kapsz 1 Chara-din fattyát.


Xenó ragadozó (új)

4 VP (5)/5 chara-din szörny/xenó „szárnyak” „háló” „rezisztens”

Ha van xenód (rajta kívül) játékban vagy a gyűjtődben: láthatatlan.
K ha sebzést okoz: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, vagy kapsz egy Xenó parazitát.


Mély sírhant

1 VP leah azonnali

Célpont lap a gyűjtőbe kerül, és a következő előkészítő fázisodban, ha még a gyűjtőben van: rakd játékba az oldaladon.
Lila démon

5 ZSZ (5)/5 chara-din szörny/thargodan

IK-jából 2 ZSZ-t helyettesíthetsz egy Thargodan gyűjtőbe dobásával.
S ha megüt egy játékost: ellenfelednek el kell dobnia 2 lapot.
K ha megüt egy lényt: max 2 célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.


Haláljáró yathmog

3 ZSZ 4/4 chara-din szörny/thargodan

Ha a gyűjtődben van és feláldozod egy thargodanod, vagy SZK-t költesz: rakd játékba (de egy körben csak egyet).
S áldozd fel: kapsz egy Mhorgot.
E 1 SZK: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Démoni újrahasznosítás

1 ZSZ chara-din bűbáj

K áldozd fel egy X költségű thargodanod: kapsz X SZK-t és gyógyulsz X ÉP-t VAGY ellenfeled sebződik X ÉP-t.
S áldozd fel 2*X ÉP-d: kapsz X SZK-t (X max 3).


Taalru elnyelő

2 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

K áldozd fel egy thargodanod: kap 3 izom jelzőt, és a kör végén veszít 3 izom jelzőt.
K 1 SZK: ha ellenfeled egy forrása hatna egy másik thargodanodra, helyette a Taalru elnyelőre fog hatni.
Feltépett sebek

1 nekron dornodon azonnali

Ellenfeled sebződik annyit, amennyit ebben a körben gyógyult, a max. ÉP-je annyival csökken, amennyivel ebben a körben nőtt.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy gyógyító forrást, vagy a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.


Raghab

6 ZSZ (6)/6 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

Kompenzáció és halálsikoly: játékba rakhatsz a kezedből VAGY a gyűjtődből legfeljebb két, max 3 költségű thargodant.
Kijátszásakor a paklidból a gyűjtőbe rakhatsz egy chara-din lapot.
Áramlás: kapsz 2 SZK-t.


Teouchán

6 ZSZ 4/(4) chara-din szörny/thargodan

Ha a gyűjtődben van, és kisül egy thargodanod halálsikolya, vagy kompenzációja: visszaveheted a kezedbe.
S 1 SZK: előkereshetsz egy chara-din varázslatot, vagy 2 SZK árán egy varázslatot.
E áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Taposó yathmog

5 ZSZ 4/3 chara-din szörny/thargodan

Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz egy max 3 költségű thargodant, vagy kapsz egy Mhorgot.
K 1 SZK: megakadályoz egy forrást, ami lényt hozna játékba és kapsz egy Mhorgot.


Vihargodan

4 ZSZ 4/(4) fairlight,chara-din szörny/thargodan „villám” „szárnyak”

Varázslatok nem hatnak rá.
Minden kör végén minden játékosnak vissza kell vennie egy max. 3 költségű nem thargodan lapot az asztalról. Ha ellenfeled ezt nem tudja megtenni, akkor sebződik 2-t, te pedig kapsz 1 SZK-t.
Felezőbál

1 VP dornodon azonnali "ősmágia"

Kijátszási feltétele, hogy legyen permanensed játékban.
Minden játékos eldobja a kezében lévő lapok felét a Semmibe, vagy minden játékos feláldozza a játékban lévő lapjai felét (mindkét esetben felfelé kerekítve.
"Vízszintesen, vagy függőlegesen felezzünk?"

Zarknod ketrece

szabálylap

Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: nem húzol kevesebb lapot.
Mindenki körönként legfeljebb 2 varázslatot játszhat ki sikeresen a kezéből.
Mindenki körönként legfeljebb 2 aktiválást kívánó hatást használhat sikeresen.


13 kísértet

1 VP 1 ZSZ leah általános/vízió

Ha gyűjtődből játszod ki: létrejötte után a Semmibe kerül.
Kijátszási feltétele, hogy legyen 13 kísértet a gyűjtődben.
Gyógyulsz 13 ÉP-t, célpont lapot a Semmibe küldhetsz és ellenfeled paklijának felső 13 lapja a Semmibe kerül.


Aljas hatos

1 VP chara-din/leah azonnali

Kijátszási feltétele, hogy legyen 6 gonosz lényed játékban.
Egy célpont sebződik 5-öt VAGY ellenfeled eldob 2 véletlenszerű lapot a Semmibe VAGY célpont lap a gyűjtőbe kerül és visszavehetsz egy gonosz lényt a gyűjtődből a kezedbe.


Vaskalapos fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha ezen kívül nincs lap a kezedben és ellenfeled forrásával lapot húz: dobd a Semmibe: húzz annyi lapot, amennyit ő húzott és kapsz 1 Chara-din fattyát.
Ellenfeled nem chara-din lapjai passzívan jönnek játékba.
Fattyaid kapnak +1/+1-et.
Az entek háborúba mentek

1 VP 1 nekron sheran általános

Gyógyulsz 2*X ÉP-t, max X célpont lap a gyűjtőbe kerül és a kör végén kapsz +X VP-t.
X annyi, ahány legalább 4 költségű sheran lapod van játékban.


Leah láncai

1 VP leah bűbáj

S válassz ki 2 lényt egy gyűjtőből: rakj játékba egyet a saját, egyet az ellenfeled tartalékába. Az így játékba rakott lények leah színűek és élőholtak lesznek.


A mágia ösvénye

1 VP fairlight azonnali

Kijátszásakor dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: előkereshetsz egy varázslatot és ha általánost, vagy bűbájt kerestél, a kör végéig kijátszhatod bármikor amikor azonnalit játszhatsz ki.


Minotaurusz kanonok

2 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz KF

Anti semlegesítés: 0.
S 1 VP: játékba rakhatsz a paklidból egy max 4 költségű minotauruszt, de a kör végén az asztalról/gyűjtőből mindenképpen a Semmibe kerül.
Áramlás: célpont lap visszakerül kézbe.

Tolvaj fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S 1 VP: ellophatsz egy lapot, ellenfeled pedig kap 1 Chara-din fattyát.
„Duplakötelék”: Halálsikoly: Ellophatsz bármennyi Chara-din fattyát.
Tobzódó fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S ha ellenfeled játékba hoz egy permanenst, mutasd meg a kezedből: kapsz egy Chara-din fattyát.
Kijátszásakor célpont lap visszakerül kézbe, vagy kapsz egy Chara-din fattyát.


Ganüid pankrátor

2 VP 4/4 rhatt szörny/ganüid

Ellenfeled nem rakhat rá jelzőt.
K: megakadályoz egy forrást, ami módosítaná a jelzők számát egy lapon VAGY célpont lap, amin van jelző, a gyűjtőbe kerül.
Jelenés: egy ganüid kap 2 izom jelzőt (Ganüid ifjonc 3-mat).


Tudatmódosító termik

2 VP 3/3 rhatt szörny/termik „rezisztens”

S: dobd a paklid felső 2 lapját a gyűjtőbe, és ha volt közötte termik, akkor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
K: ellenfeled max VP-je csökken eggyel.


Epikuliáris termik

1 VP 1 ZSZ 1/1 rhatt szörny/termik

Anti-semlegesítés: 1.
Ellenfeled nem játszhat ki lapokat semlegesítésként.
K: eggyel nő a max. ÉP-d és gyógyulsz 1 ÉP-t.


Ködcsáp

2 VP 3/3 sheran szörny/polip „köd”

K: ha ködkeresel, vagy sikeresen kijátszol egy polipot: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Jelenés: célpont játékos kap 1 Polip porontyot, vagy egy A köd gyermekét.
A csontarcú átka

1 VP leah bűbáj

Lényeid rezisztenciát kapnak és nem kerülnek gyűjtőbe attól, hogy ÉP-jük 1 alá csökken.
Áldozd fel egy lényed, aminek van legalább 1 ÉP-je: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.


Kortárs művészet

1 VP elenios azonnali/reakció

Kijátszási feltétele, hogy ellenfelednek legyen lapja játékban.
Megakadályoz egy lapot, vagy egy forrást.


Tűz és jég dala

1 VP 1 ZSZ leah/dornodon azonnali „tűz” „hideg”

Ha van „tűz” lap a gyűjtődben: egy célpont sebződik 4-et.
Ha van „hideg” lap a gyűjtődben: szétoszthatsz 4 dermesztés jelzőt.
Ha mindkettő van: dönthetsz úgy, hogy a fenti kettő helyett megakadályoz, vagy a gyűjtőbe küld egy célpont lapot.


Jelzőfény

1 VP dornodon azonnali „tűz”

Előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy „tűz” lényt.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy „tűz” lapodra kijátszott/használt reakciót (nem használhatod a kijátszása körében).


Brutális termik

3 VP 6/3 rhatt szörny/termik

S 1 VP: gyűjtőbe küldhetsz max annyi célpont lapot, amennyi K képességet ebben a körben sikeresen használtál.
K célpont játékos veszít 1 SZK-t, vagy egy max ÉP-t.
Arochos csele

0 VP tharr azonnali/reakció

Megakadályoz egy lapot, aminek a költsége legalább annyi, mint az ÉP-d, vagy megakadályoz egy forrást (utóbbi csak ha van Arochos jelződ játékban).
Jelenés: ha nincs lényed játékban: kapsz egy Arochos jelzőt az őrposztodba.


Arochos rohama

1 VP tharr azonnali „védekezés” [+9-X]

Gyűjtőbe küldhetsz egy célpont min X költségű lapot. X annyi, ahány ÉP-d van.
Ha nem „védekezés”-ként játszottad ki: kapsz egy Arochos jelzőt az őrposztodba.

Arochos pajzshordozója

2 VP 1/1 tharr szörny

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyivel kevesebb ÉP-d van, mint 5.
K végy le róla egy jelzőt: kapsz egy Arochos jelzőt az őrposztodba.

Arochos segédje

1 VP 1/1 tharr kalandozó/ember KF

Nem működnek ellenfeled azon lényeinek képességei, amelyek SB-je nagyobb az ÉP-dnél.
Jelenés: kapsz egy Arochos jelzőt, vagy a kör végéig nem sebződhetsz ellenfeledtől.


Arochos brutalitása

1 VP színtelen azonnali

Ha ellenfelednek több ÉP-je van, mint neked: egy célpont sebződik feleannyit (lefelé kerekítve) amennyi az ÉP-tek különbsége.
Jelenés: célpont Arochos jelző kap +4/+4-et a kör végéig (a kijátszása körében nem használhatod).


Arochos naspolyája

1 VP tharr azonnali

Ha ellenfeled játékban lévő lényei SB-jének az összege nagyobb, mint az ÉP-d: ellenfelednek fel kell áldoznia annyi lényét, hogy a megmaradt lényei SB-jének összege legfeljebb akkora legyen, mint az ÉP-d.
Közönséges ló

1 VP 2/2 raia szörny/hátas [+1]

A kör végén húzz egy lapot!
Kalandozóid aktívan jönnek játékba és lépnek 2 szintet.
Kijátszhatod kalandozóra tett bűbájként is, ekkor: a célpont aktivizálódik és kap 2 izom jelzőt.


Csatavadkan

1 VP 3/1 tharr szörny/hátas „rezisztens”

A kör végén keress ki egy kalandozót!
Kalandozóid +2 SB-t és mágikus támadást kapnak és nem hatnak rájuk ellenfeled varázslatai.
Kijátszhatod kalandozóra tett bűbájként is, ekkor: a lény +4 SB-t, mágikus támadást és ellenfeled forrásaira való immunitást kap.


Csodaszarvas

1 VP 2/3 sheran szörny/hátas

A kör végén végy vissza egy kalandozót a gyűjtődből!
Kalandozóid +2 ÉP-t, mágikus védelmet és rezisztenciát kapnak.
Kijátszhatod kalandozóra tett bűbájként is, ekkor: a lény kap 2 élet jelzőt és +4 ÉP-t.

Istállómester

1 nekron 1/1 színtelen kalandozó/ember KF

Kijátszásakor előkereshetsz egy hátast, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből.
Hátasaid kijátszására ellenfeled nem reagálhat.


Erdei lovas

2 VP 3/3 sheran kalandozó/elf, druida KF

S: a kezedből, vagy a gyűjtődből rakj játékba egy hátast bűbájként.
3 szintlépés: S: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
4 szintlépés E: megakadályoz egy lapot, vagy húzz egy lapot!
Krabber testrabló

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
„Duplakötelék”: „védekezésként” is kijátszhatod.
2 ÉP, áldozd fel: ellophatsz egy lényt. Az ellopott lény leah krabber lesz és „háló” képességet kap.


Krabber óratorony

1 építő 4 SP leah építmény/krabber „háló” „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban játékba rakhatsz a paklidból vagy kezedből vagy gyűjtődből egy Ollókezű Derwadot.
Krabberjeid rezisztenciát kapnak és kijátszhatod őket az ellenfél körében is.


Krabber gladiátor

2 VP 4/4 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszása nem számít bele a ”háló” korlátba.
K áldozd fel egy „hálós” lapod: célpont permanens a Semmibe kerül. (ha krabbert áldoztál, akkor nem működik ellene semmilyen immúnitás.

Krabber kényszersorozó

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszhatod ellenfeled körében is.
Kijátszásakor 1 VP, vagy 5 ÉP árán előkereshetsz egy „hálós” lapot.
A lapok nem veszíthetik el „háló” képességüket (ez a gyűjtőből is működik).

Krabber tömegpusztító fegyver

2 VP leah azonnali/krabber

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben pontosan 2 lapot játszott ki sikeresen a kezéből.
Minden nem „hálós” lap a gyűjtőbe kerül.


Krabber gátrobbantás

1 VP leah azonnali/krabber „védekezés”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, és ha nem védekezésként játszottad ki: kapsz 1 Csattogó krabbert.
Lohd Haven hívása

1 VP sheran azonnali „ősmágia”

Előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében nem szerepel r betű, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot, aminek nevében Lohd haven szerepel.


Lohd Haven munkaszehződése

2-X VP sheran bűbáj lapra „életkioltó”

X annyi, ahány r van a lap nevében. A célpont lapot ellopod.
Halálsikoly: ha akarod, az ellopott lap a Semmibe kerül.
Áramlás: kapsz egy gyakori tókent, aminek nevében nincs r betű.


Lohd Haven húnája

2 VP sheran bűbáj

Húzz egy lapot!
Minden lap, aminek nevében van r betű 1 VP-vel drágább.
Minden lap, aminek nevében nincs r betű, 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP).


Lohd Haven bahátsága

1 VP sheran azonnali „védekezés”

Minden lény, aminek nevében nincs r betű kap 1 izom, vagy élet jelzőt, minden lény, aminek nevében van r betű, kap 1 méreg, vagy 1 dermesztés jelzőt (mindkét esetben lényenként dönthetsz).


Lohd Haven testőhe

2 VP 3/3 sheran kalandozó/ember KF

Minden lény kap -X/-X-et, ahol X annyi, ahány r betű van a nevében.
S 1 VP: előkereshetsz egy lapot, aminek nevében „Lohd Haven” szerepel.


Lohd Haven ehőfohhása

1 VP sheran általános

Kijátszása feltétele, hogy nincs olyan lapod játékban, aminek nevében r betű szerepel.
Kapsz X VP-t, és a kör végén húzz X lapot! X annyi, ahány r betű szerepel ellenfeled lapjainak nevében összesen (de max 3).


Lohd Haven meghökönyödése

1 VP sheran azonnali „védekezés”

Célpont lap, aminek nevében van r betű, a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki: kapsz egy tókent, aminek nevében nem szerepel r betű.
Az egyszerűség jutalma

szabálylap

A játék elején mindenki előkereshet egy olyan lapot, aminek a leírása legfeljebb 4 sor.
Az ilyen lapokra +1 VP reagálni és +1 VP célozni őket olyan lapokkal, illetve olyan lapok képességeivel, amik leírása legalább 5 sor.


Közönséges pusztító varázslat

2 VP leah azonnali [+2]

Célpont permanens a Semmibe kerül.


Közönséges védővarázslat

2 VP fairlight azonnali/reakció [+2]

Megakadályoz egy lapot.


Egyszerű elek

1 VP 1/3 leah kalandozó/troll KF „szárnyak” „rezisztens”

J: előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot, aminek a leírása legfeljebb 4 sor.


Thraxi adószedő

1 VP 1/2 leah kalandozó/ember KF „rezisztens” „háló”

K: Feltámad.
K: ha ellenfeled kijátszik egy lapot: azonnal sebződik annyit, ahány sor a lap leírása.
A kívülálló

követő/epikus

Kedvelt lap: altípus nélküli lény.
Ilyen lényeidre nem hatnak ellenfeled altípussal rendelkező lapjainak képességei.
S 1 VP 1 nekron: egy ilyen lényedre tehetsz egy izom, vagy élet jelzőt.


Technokolin (új)

2 VP 2/2 elenios szörny
Ellenfeled lapjai nem aktivizálódnak az előkészítő fázisban.
K célpont lap passzivizálódik, vagy kap 1 dermesztés jelzőt.


Garokk (új)

2 VP 3/1 tharr szörny

Semlegesítés: altípussal rendelkező lap.
Minden altípussal nem rendelkező lényed kap +2 ÉP-t és mágikus védelmet.


Bakkura (új)

2 VP 1/1 tharr szörny

Kijátszásakor célpont altípussal rendelkező lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden altípussal nem rendelkező lényed kap +2 SB-t és mágikus támadást.


Gátvakond (új)

2 VP 2/2 tharr szörny

Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Minden altípussal rendelkező lap kijátszása +1 VP.
Tomboló fatty (új)

4 ZSZ (5)/5 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak” [+1]

Kijátszásakor egy célpont sebződik 5-öt, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Halálsikoly: kapsz annyi Chara-din fattyát, ahány permanenst áldoztál a költségének.


Fattyak hordája (új)

3 VP X/X chara-din szörny/chara-din fattya

X annyi, ahány fattyad van kijátszásakor játékban.
Kijátszásakor válassz X különbözőt: „szárnyak” „rezisztencia” „háló” „[+2]” „Élet: 1” „mágikus támadás és védelem” „kap 1 izom jelzőt”.


Idéző fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Áldoz fel ezt a lapod és még X (min 1) fattyad: játékba rakhatsz a paklidból, vagy a gyűjtődből egy max X+1 költségű fattyat, vagy megakadályoz egy X költségű lapot.


Fatty testvériség

1 VP chara-din azonnali „védekezés”

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy Éjfatty biogenezist.
Kijátszási feltétele, hogy legyen fattyad játékban.
A fattyakat kivéve minden permanens kap 1-1 dermesztés jelzőt.


A fattyak hatalma

1 VP chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy varázslatot, és ha „duplakötelék” akkor kapsz egy Chara-din fattyát.
Páros jutalom

2 VP sheran általános

Keress elő egy 2 költségű lapot!
Ha a kör végéig nem játszol ki a keresettel megegyező nevű lapot: a kör végén kapsz 2 VP-t és húzz 1 lapot!


Kettes számú pusztító gép

2 nekron tharr tárgy/moa

Semlegesítés: max 1 költségű lap.
S ha ebben a körben nem használtál/játszottál ki reakciót: célpont páratlan költségű lap a gyűjtőbe kerül.


Nekrofun amulet

2 SZK fairlight tárgy „kincs”

S játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy 2 költségű permanenst.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és veszít 2 VP-t.


Ikertorony

2 építő tharr építmény 2 SP „szárnyak”

Ellenfeled minden lapja „1 VP, kivéve a 2 költségűeket.
Dobd a kezedből a gyűjtődbe: célpont páratlan költségű lapra tehetsz egy dermesztés, vagy elmúlás jelzőt.


Útkereső egér

1 VP bufa szörny 1/1

Időleges hatás: 1: ellenfeled nem tud megsebezni.
E feltámad, de ekkor a következő hátrányt kapja: „Ha a gyűjtőbe kerülne, helyette a Semmibe kerül.”
Zarknod láncai

szabálylap

Az első 3 körben nem lehet megszüntetni.
Minden permanens egy dermesztés jelzővel kerül játékba.
Egyik játékos sem vehet vissza lapot a gyűjtőből a kezébe saját forrásával.


Chara-din pillantása

1 nekron chara-din általános/vízió

Minden játékos eldob egy nem chara-din lapot.
Ha ellenfeled kisemmizi, vagy újrahasznosítja: kapsz egy Chara-din fattyát.


Mo’khabut fétis (új)

1 ZSZ tharr tárgy „kincs”

Anti-mágia: 2. De ha SZK-ból fizetted a költségét, akkor lehet helyette anti-semlegesítés: 2.
1 SZK: visszakerül a kezedbe.
Morbid humor

1 nekron leah azonnali/reakció

Ha nincs lapod játékban: nem lehet rá reagálni.
Megakadályoz egy forrást, és ha ez egy asztalon lévő lap képessége volt: a lap a gyűjtőbe kerül.
Hátrány: a következő köröd végéig minden lapod +1 nekron.


Óriáscsirke

2 VP 5/5 sheran szörny „szárnyak” „rezisztens” [+2]

Hátrány: nem támadhat lényt.


Fixálás

0 VP sheran azonnali/gnóm

A kör végéig minden gnómod egy aktiválást kívánó képességét egyszer ingyen használhatod VAGY max 2 célpont lap kap 1-1 fixálás jelzőt. Ha egy lapon ilyen jelző van, a gazdája nem hajthat vele végre olyan cselekvést (pl. áldozás), amitől az kikerülne a játékból.
„Én csak úgy hívom, Fixálás… Nezopurrafixálás.”
A tokozó bosszúja

1 VP elenios azonnali „mentális”

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben került le álomjelző lényről.
Kompenzáció: tehetsz egy lényre 2 álom jelzőt.
Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy lapot.


Álomharcosok

2 VP 2/1 elenios kalandozó/vízió, ember KF

Semlegesítés: semmiző forrás, vagy újrahasznosítás.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor játékba rakhatsz egy vízió lényt a gyűjtődből (olyat is, amilyen nevűt már játszottál ki ebben a körben).


Az álmok ura

2 VP elenios kalandozó/ember KF

Semlegesítés: max X költségű lap, ahol X az álom jelzők száma.
Nem működnek ellenfeled álom jelzős lényeinek képességei.


Álomgyerek

0 VP 1/1 elenios kalandozó/ember KF „szárnyak”

Kijátszásakor tehetsz egy lényre 2 álom jelzőt.
Ha a kör végén a gyűjtőbe kerül: tehetsz célpont lapra 2 dermesztés jelzőt.


Az utolsó rémálom

? VP leah azonnali

Kijátszási feltétele, hogy semmizz egy azonnalit, vagy általánost a gyűjtődből.
Minden szempontból úgy kell tekinteni, mintha a semmizett varázslatot játszanád ki (de továbbra is víziónak számít)
Meglepő fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Dobd a kezedből a semmibe: „semmizés: 2” VAGY ha „duplakötelék” akkor tehetsz célpont lapra 1 dermesztés jelzőt.
Kijátszásakor kapsz egy Chara-din fattyát.


Testőrök céhe

tharr céh

Ha egy lényed bemegy az őrposztba: kapsz egy testőr jelzőt az őrposztba (2/2-es tharr szörny, semmilyen módon nem kerülhet ki őrposztból, ellenfeled lényei csak testőr jelzőt támadhatnak és ellenfeled célzó forrásai csak testőr jelzőt célozhatnak).
J 2 VP: megakadályoz egy forrást, ami egy lényedre hatna.


Börtjauk nevetése

1 VP 1 nekron tharr azonnali

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 2 nekront költöttél.
Megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Kompenzáció: előkereshetsz egy 2 nekron költségű lapot.


Vérsörényű pegazus

3 VP (4)/4 dornodon szörny/pegazus „szárnyak” [+1]

K 2 ÉP: minden játékosnak fel kell áldoznia annyi lapját, hogy minden színből csak egy lapja maradjon.
Áldozd fel: megakadályoz egy olyan lapot, amilyen színű már van játékban.


Végzetes pegazus

3 VP 2/2 leah szörny/pegazus „szárnyak”

IK-jából minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 különböző színű pegazus gyűjtődből semmizésével.
Kijátszásakor célpont lap a gyűjtőbe kerül, majd a Végzetes pegazus kap annyi izom jelzőt, amennyi a lap költsége volt.
Tobzódó burástya

1 VP 1/1 elenios szörny/burástya

J: ellenfeled következő azonnalijának a hatása erre módosul: „Ellenfeled kap 1 Burástya kölyköt”
Áramlás: kapsz annyi Burástya kölyköt amennyi lapot ellenfeled ebben a körben sikeresen kijátszott (min 1-et).


Gyengeség (új)

szabálylap

Minden játékos 5-tel kevesebb max. ÉP-vel és max. VP-vel kezd.
Minden gyógyító forrás 2-vel kevesebbet gyógyít.
Minden VP adó forrás 1-el kevesebb VP-t ad.


Kettős erőbedobás (új)

szabálylap

A 2. körödtől kezdve minden játékos kétszer annyi lapot húz a húzás fázisában, mint egyébként.
A 3. körödtől kezdve minden játékos +1 VP-t kap az előkészítő fázisában.


Jóképű hentes

2 VP 3/3 chara-din kalandozó/ember KF

Nem cserélhet gazdát.
Csábítás: 2.
E: célpont lény, vagy építmény sebződik annyit, amennyi a játékban lévő lények csábítása összesen.


Zarknod verme

szabálylap

Egyik játékos sem kaphat VP-t az előkészítő fázisán kívül és nem húzhat lapot a húzás fázisán kívül (hátrányra egyik sem vonatkozik).
Az első 3 körben semmilyen módon nem lehet megszüntetni, sem feláldozni.
Robbantó

1 VP 3/3 dornodon szörny/ork „szárnyak” KF

Kijátszásakor max. 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled is gyűjtőbe küldhet egy célpont lapot.
halálsikoly: ellenfeled sebződik 3-mat.


Brákó, a mentalista

követő/epikus

Kedvelt lap: „mentális”
S ha játszottál ki ebben a körben „mentális” lapot: ellenfeled veszít 1 VP-t, VAGY ha legalább a 3. kör van és ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldob egy lapot.
J 2 VP ha nincs lap a kezedben: keress elő egy „mentális” lapot.


Kísértetbarlang

1 ZSZ 5 SP leah építmény „szárnyak”

Kijátszhatod a gyűjtőből is, de ekkor csak úgy, hogy kísértet építi.
S dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtődbe, majd ha ezek után van kísértet a gyűjtődben: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.


Negatív követő

követő/epikus

Kedvelt lap: élőholt.
Körönként max 2-szer használhatsz jelenést.
E mutass meg egy élőholtat a kezedből: dobj 2 lapot egy pakli tetejéről a gyűjtőbe.
J 2 VP: visszavehetsz egy élőholtat a gyűjtődből.


Alvilági agresszor

követő/epikus

Kedvelt lap: olyan lény, aminek min. 4-es alap SB-je van.
S: egy ilyen lényed aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlanságot, vagy forrásimmúnitást kap.
Minotaurusz nehézgyalogos

4 VP 1 nekron (4)/4 tharr szörny/minotaurusz, óriás

Ha egy lap ellenfeled asztaláról, vagy gyűjtőjéből a kezébe kerülne, ehelyett visszakerül a pakliba.
Áramlás: célpont lap visszakerül kézbe.


Bozótlakó

3 VP 1 nekron 3/(1) rhatt szörny „köd”

Kijátszásakor kap annyi, izom jelzőt, ahány követőt és szabálylapot használsz.
K végy le róla egy jelzőt: ellenfeled egy célpont lapja visszakerül kézbe.


Emberevő farkas

1 VP 1 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

S feltámad.
Ha bárhonnan egy vagy több vérfarkasod kerül a Semmibe: ellenfeled paklijának a tetejéről ugyanannyi lap kerül a Semmibe.


Aravis

2 VP 3/2 raia kalandozó/ember KF „szárnyak”

Ha ebben a körben nem kerestél elő lapot: ingyen kijátszhatod.
S 2 VP: keresd elő a paklidból.


Z’ontar, a dolog a Daxxról

2 VP 3/3 chara-din szörny „szárnyak” [+2]

Kijátszásakor kapsz 3 szutyogány jelzőt (1/1-es chara-din szörny, „szárnyak”)
K: ha egy szutyogányod megsebez egy lényt, vagy épületet: ellophatod azt a lényt/épületet.
Köszönöm szépen.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.