| | | | Fórum - Quwargó Ádrovitz utolsó 30 hozzászólása | | | | |
| | | | Ja,.... szerintem ez egy jó ötlet... az a baj, hogy én soproni vagyok, és itt össz 3....talán 4 ilyen pali van....:S |
| | | | |
| | | | Jajjj NE!!!!!
milyen régi ez az utolsó hsz is........ |
| | | | |
| | | | Ha a behósok ebben az ütemben folytatják.... akkor nem sokáig.......
ezt csak azé mondom, mer egy re gyorsabban dobnak ki új kiegeket, és ezek túl erősek az elődjeikhez képest.... ez lehetetlenné teszi a régi lapok használatát.... sajnos már a 2003-as lapok is réginek számítanak, mer már ezek sem érnek semmit a régmúlt óta.... |
| | | | |
| | | | Jó ötlet..... Fisher legalább tényleg tud rajzolni...( nem úgy, mint Hörcher...) |
| | | | |
| | | | Azt sem szabad elfelejteni, hogy régebben csak az ezüsthajnalban voltak szabálylapok........ |
| | | | |
| | | | azért a Nord, meg az erős gyengélye nem semmi..... |
| | | | |
| | | | Régóta nem írt senki... kicsit több lelkesedést kérnék... a magam részéről is... |
| | | | |
| | | | Majdnem minden törpéhez jó, kivéve a fegyverkovács-t....... |
| | | | |
| | | | Nem tudom, hogy figyeltél-e, de ez nem egy "csere-bere" fórum!!!!! Szeretnék megkérni téged, és minden hasonló agyi képességel rendelkezőt, hogy a listáitokat NE, szóval NE!!! ide írjátok!!!!!!!!
megértéseteket (ha sikerült....), előre is kössz!! |
| | | | |
| | | | a kalandozó jó! főleg a Fairlight... asylummmal, bérmágussal.... |
| | | | |
| | | | Én is azt mondom, hogy gyaknemgyak...... a horda a célszerű...., és ha vannak lapjaid, akkor csak vigyázni kell a cápákkal és ügyesen cserélni!! (szóval úgy, hogy neked érje meg jobban) |
| | | | |
| | | | végül is a manók régen is érdekesek voltak, csak elég gyenge, mivelhogy félnek egymástól, meg a fémektől... |
| | | | |
| | | | olvasom: a száműzöttet elolvastam, most az otthont olvasom, a menedékbe még nem keztem bele, de már meg van a gépen.
ezek a lap ötletek tetszenek, és tök jó ötlet hogy ha többen vannak akkor erősödik az SP, és az ÉP meg csökken! |
| | | | |
| | | | Ha költöznek, akkó okvetlen te leszel az első ( persze csak utánnam) aki megtudja!
egyébként ő is soproni..... |
| | | | |
| | | | Elég régen nem írtam ide, és örömmel látom, hogy ti viszont igen.
Van egy haverom, aki már abbahagyta, és meg van neki a pozitív diszkrimináció...... a lap ötletes, fantáziadus, humoros, nem gyakran találkozni vele és 2000-ELŐTTI! Már mindent megpróbáltam, de nem adja oda... semmiért..... Pedig költöznek és segítettem cipekedni és kaptam is elég sok mindent: egy csomó doboz (hkk-s), fóliákat és a következő lapokat:
2 goblin kulacs, 1 vérmes thargodan, 1 a mélység démona, 1 Ylgoroth, 2 az eszencia elnyerése, 3 Niotherg, a védelmező, 1 goblin harcos, 1 káoszgoblin, 1 Parhalakka (új), 1 Fealefel Throm, 1 Ködlovas, 1 Szójer entitás, 1 tojásrakó pöffeteg, 1 a viszály vége, 1 szonikus áspis, 1 a holtak bosszúja (új).......... ezeket ingyen odaadta (, na azé cipeltem a szekrényeket rendesen), de azt az egy lapot nem tudom megszerezni......... az agyamra megy...... |
| | | | |
| | | | 1 VP, Quwarg kullancs, Dornodon, szörny, 1 szk benne, quwarg, 0/1
Összefogás lényekkel (, a másik lénynek nem kell tudnia összefogni). Ha összefog, akkor az összefogott csoport kap egy +3/3-as jelzőt, és mágikus támadást. Ha quwarggal fogott össze, akkor a csoport mágikus védelmet is kap.
2 VP, Gnóm oktató, Fairlight, kalandozó, gnóm, KF, 1/2
minden gnómod megkapja az alábbi képességeket:
1. szintlépés: kárpótlás 3 VP
2. szintlépés: büntetés 3 ÉP
3. szintlépés: 1 életjelző
4. szintlépés: 2 izomjelző
5. szintlépés: mágikus támadás, védelem és +3/3
1 VP, A hagyományok megcsúfolása, Tharr, bűbáj
Kijátszásakor az összes olyan lap, ami egy régebben kiadott lap felújított változata a gyülytőbe kerül. Ellenfeled nem játszhat ki ilyen lapokat.
" Néha jól jön a változatosság! " |
| | | | |
| | | | Néhány ötlet:
X VP, A képzelet manifesztációja, Elenios, szörny, vízió, X/X
Aktívan jön játékba. X a játékban lévő álomjelzők száma. Rakj a paklid tetejéről 1 lapot a gyülytőbe, a képzelet manifesztációja kap egy -1 ÉP-t jelentő jelzőt. Rakj át a gyülytőből 1 lapot a semmibe, a képzelet manifesztációja kap egy +1/1-es jelzőt. Mind a két képességet egy körben csak 5-ször használhatod.
4 VP, Csontszőrű pegazus, Leah, szörny, élőholt, 2 szk van benne, 5/4
Repül. Rakd 1 lapodat a gyülytőből a semmibe, kap egy jelzőt, ami +2/2-t jelent. Ezt a képességet körönként csak 2-szer használhatod.
Hátrány: Ha megsebez egy játékost, akkor fel kell áldoznod egy olyan lényedet, amiben van 1 szk.
" Ugyan már, kilátszanak a csontjai.... szerintem nem ér többet egy szamárnál..."
még vannak ötleteim, de most nincs időm szóval majd később írok.... a drowkat se felejtsük el...... |
| | | | |
| | | | ÉN biztosan gyilkos mókusra építenék! )) |
| | | | |
| | | | kihagytam egyet, de szerintem ez másholis így van:
gobó - goblin |
| | | | |
| | | | Na, és ez milyen?:
3 semmizés, Drow taktika, leah, bűbáj
Minden drowd idézési költsége 1-el kevesebb VP, és 1-el több gyülytőzés, és ha van már legalább 3 drowd játékban, akkor a drowok ingyen jönnek. |
| | | | |
| | | | Az ÉP adós meg is van:
5VP- 1 gyűjtőzés: Drow őrparancsnok, Leah, kalandozó, drow, 0/1
1Vp: s.gömb, feltámad. Sikeres kijátszásakor minden drowd kap annyi +1 ÉP-t jelentő jelzőt, ammennyi az alap ÉP-je.
" A drowk nem csak bámulatosan támadnak, a védekezésre is megvan a jól bevált módszerük. " |
| | | | |
| | | | Sopronban:
kánter - reakció
token - jelző
shild - kártyavédő fólia
búszter - táp
megeszi - leüti |
| | | | |
| | | | Na, oké feltámadnak, de az idézési költség annyival módosul, hogy eggyel kevesebb VP mindedjik(kivéve az egyesek, ha volt olyan), de egy új idézési költség lesz a gyülytőzés--olyan mint a semmizés, csak a gyülytőbe. Ebből mindedjik kap 1-et. szerintem így jobb és erősebb is!!! |
| | | | |
| | | | Tökéletesítve:
4 VP, Drizzt Do'Urden, Leah, kalandozó, drow, KF, 5(má)/4(má)
1 VP: Sötétséggömb ( ugyanaz ). 1 VP: lebegés (kör végéig megtanul repülni). Aktívan jön játékba. Azonnali és áltamános varázslattal nem lehet megsebezni. Látja a láthatatlant. Méregre, hidegre immunis. Olyan szörnyek, melyeknek nincs altípusuk, nem tudják megölni. Ha a játékban van mélysötét, láthatatlan lesz. Áldozd fel egy drowdat: ezt a re. képességet akkor használhatod, ha az ellenfél megpróbált kijátszani egy varázslatot. A varázslat nem jön létre, és a semmibe kerül.
" ...szeme mind a két világban bíbornak látszik... "- Sötét elf trilógia
Lehet, hogy átestem a ló túloldalára???? |
| | | | |
| | | | Született pár új lap, de ez még messze nem a vége....
3 VP, Drow papnő, Leah, kalandozó, drow, KF, 2/1
Repül. 1-es mérgezés. 2-es lángcsóva. 1 VP: sötétséggömb. 2VP kör végéig láthatatlan lesz
4 VP, Drow főpapnő, Leah, kalandozó, drow, KF, 3(mágikus)/2
Repül. Láthatatlan. 2-es mérgezés. 3-as lángcsóva. 1 VP: sötétséggömb.
2 VP, Drow áruló, Leah, kalandozó, drow, KF, 3/1
Kalandozók ellen mágikus támadást és +1/1-et kap. 2 VP: sötétséggömb
1 SZK, Drow Páncélzat, Leah, tárgy, páncél, KF
A lény kap +2 Ép-t. Drowra ingyen kijátszhatod, a drowk +3 Ép-t és mágikus védelmet kapnak. Kijátszásakor 1 VP árán gyűjtőbe küldheted az ellenfél egy lapját, vagy 2 VP árán kör végéig az összes drow láthatatlan lesz, és kap +2 sebzést.
3 VP, Drow mágus, Leah, kalandozó, drow, KF, 3(má)/2(má)
1 VP: sötétséggömb. Repül, Láthatatlan, Látja a láthatatlant, méregre immunis. olyan lények nem tudják megsebezni, melyek nem láthatatlanok.
Loth kegyeltje, követő, belőni:16
Ha egy drowd nem áldozástól az asztalról a gyülytőbe, vagy a semmibe kerül, az ellenfeled veszít 1 VP-t, 1 ÉP-t és te ezeket megkapod. Drowjaid mindek képessége 1-el olcsóbb (nem mehet 1 alá), és képességeiket helyettesítheted 1 lap kézből való eldobásával, vagy a paklidból négy lap semmizésével. Passzivizáld egy lényedet, célpont drow 2 ÉP-t gyógyul.
Majd később folytatom, meg tökéletesítem....... |
| | | | |
| | | | Néhány még lemaradt, a többin pedig még dolgozom.....:
ezek még lemaradtak...;
2 VP- 1 SZK- 1 építő, Mélysötét, színtelen, helyszín
Minden drow idézési költsége 1-el kevesebb (nem mehet 1 alá), kap +1/1-et és mágikus támadást. Áldozz fel egy drowt, ekkor vagy előkereshetsz egy drowt a paklidból, vagy minden drowd kap +1 sebzést a kör végéig.
" Sem csillag nem ragyogja be sejtelmes fényével soha ezt a földet, sem a nap nem küldi ide meleg, éltető sugarait."- Sötét elf trilógia
6 VP, Zin-carla, Leah, általános
Idézési költségét helyettesítheted két drowd feláldozásával. A gyülytődből aktívan a tartalékba rakhatsz egy drowt, ez a drow mágikus védelmet kap.
" A holttest-mozgatás egyszerű varázslat volt egy főpapnő számára, de a Zin-carla ennél sokkal bonyolultabb dolgot jelentett. "- Sötét elf trilógia
szóval kicsit később még írok (, ha még úgy 2-3 lap meglesz...) |
| | | | |
| | | | Helló mindenki!
van néhány ötletem, kiváncsi vagyoök mi a véleményetek....
1 VP, Szúnyog, Sheran, szörny, 1/1
Repül. [P]: kap egy +1 Ép-t jelentő jelzőt. Amennyit sebez, te annyit gyógyulsz.
Hátrány: Ha a te körödben Ép-je 2, vagy több, és ebben a körben nem okozott sebzést, akkor kör végén mindenképpen a gyűjtőbe kerül.
" Ezek a szúnyogok rosszabbak a vámpíroknál! "
2 VP, Drow, Leah, kalandozó, drow, KF, 0/1
Ebből a lapból 5 lehet a paklidban a szokásos 3 helyett. 1 VP: Sötétséggömb ( :célpont lény sebzése kör végéig 0 lesz, ezt a képességet csak körönként egyszer használhatod)
" Az elfek földalatt élő rokonai, kiknek ébenfekete bőrük, és hófehér hajuk van. Értenek a varázsláshoz és harchoz egyaránt, ezért nehéz ellenfelek a csatában. "
4 VP, Drow harcos, Leah, kalandozó, drow, KF, 3(mágikus)/2
2 VP: Sötétséggömb ( ugyanaz, csak drágább ). Ha megöl egy lényt, akkor a lény gazdája veszít 1 SZK-t.
" A drowk sokmindent megtesznek azért, hogy házuk feljebb jusson a ranglétrán. "
1 SZK, Drow szablya, Leah, tárgy, fegyver, KF
A lény akire raktad kap +2 sebzést, és mágikus támadást. Drowra ingyen rárakhatod és ők nem +2-t, hanem +3-at kapnak.
" A drow fegyverek nem csak gyönyörűek, halálosak is. "
6 VP, Drizzt Do'Urden, Leah, kalandozó, drow, KF, 3/4(-mágikus)
1 VP: Sötétséggömb ( ugyanaz ). 1 VP: lebegés (kör végéig megtanul repülni). Ha kijátszásakor van drowd játékban, aktívan jön játékba.
" ...szeme mind a két világban bíbornak látszik... "- Sötét elf trilógia |
| | | | |
| | | | Helló mindenkinek!!!
eddig csak nézegettem ezeket a humoros ötleteket, de most már nem bírom tovább! ezeket figyeljétek:
1 VP, Röhögő zakkanat, Dornodon, szörny, 1Szk(benne), 2/2
0 VP, A hülyeség fájdalma, Elenios, azonnali (mentális), reakció
Célpont játékos annyi ÉP-t sebződik, mint ahány lépését eddig a játék során visszavonta.
" Te olyan hülye vagy, hogy az már másnak fáj! ..."
2 VP, Az ökörség manifesztációja, Rhatt, szörny, 0/0
Kijátszásakor kap annyiszor három izomjelzőt, ahány faviccet el tudsz mondani.
" NEEE!!! Kérlek hagyd abba!!!"
0VP, A gyenge gyengélye, Sheran, azonnali
Csak az első három körben játszhatod ki, ekkor minden quwarg és önnálló jelző kikerül a játékból.
2 Szk, Bohócsipka, Elenios, tárgy, sipka( de nem lényre)
Minden lap, amin bármilyen módon szerepel, hogy: vicc, tréfa, hülyeség, butaság, ökörség idézési költsége 1-el kevesebb, és ha varázslat volt, hatása megkétszereződik, ha lény volt, akkor ÉP-je és SP-je megduplázódik.
2 VP, Hőskorszak, Leah, bűbáj
Ellenfeled ezentúl nem játszhat ki olyan lapot, amely egy régebbi lap felújjított változata. A 2000 előtt kiadott lapok idézési költsége 1-el kevesebb.
2 VP, Tisztességes csata, színtelen, bűbáj
Kijátszásakor minden Rhatt lap a gyülytőbe kerül, és ezentúl nem lehet Rhatt lapokat kijátszani.
Ezt már tényleg nem szabad komolyan venni:
6 VP, Quwargó Ádrovitz, Dornodon, kalandozó, árnymanó, KF, X/X
Direktsebző harci képesség: 2-es hülyeség
Ha játékban van, minden quwargod 1-el olcsóbb és kap +1/1-et. ÉP-je és SP-je kétszer annyi, mint ahány quwargod van játékban.
" Vannak becsületes árnymanók is. .... Álítólag..." |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|