| | | | | Fórum - GTAMAS utolsó 8 hozzászólása | | | | |
| | | | misztius er?k, rhatt fénykora
Gáspár tomi |
| | | | |
| | | | Sziasztok,
Szombatra D-be keresnék
3 A különlegesség megcsúfolását
1 térszaggatást
1 zilakdint
utóbbi kettőt akár meg is vásárolnám |
| | | | |
| | | | Az új UR -ekről nem lehetne most valami kis plusz írás/elemzés, olyan még talán sose volt? |
| | | | |
| | | | Azt szeretném megkérdezni, a videón is feltűnt, hogy mi történik azoknak a lényeknek a hálójával/anti mágiájával, amik már játékba kerültek hálóval/anti mágiával a villámháború miatt, de közben a villámháborút kikapcsolják, mint mondjuk pl most a változóval a videón?
A villámháborúnak két képessége van, és szerintem az első egy állandóan működő hatás hogy a lényeket ki lehet játszani bármikor(ha kikapcsolják a villámháborút akkor ez megszűnik), amásik meg egy a játék elején választható szabálymodósítás.
Mint pl. a molluszk ócskasága. (az sem esik le ha leszedik a molluszkot)
Tehát az igazi kérdésem az hogy a villámháború egy folyamatos képességet ad, vagy a játék elején módosítja a játékszabályt az általam választottra, tehát mondjuk hogy mostantól minden lény hálós?
Remélem érthető, hogy mire célzok, néha magam is belezavarodok.. XD |
| | | | |
| GTAMAS (előzmény: nagy.robi 1.) | 2014.02.07. 14:37 |
| | | | | | | |
| | | | Sziasztok,
A szombati Dungeonosra keresek:
3 bufa kódexét
3 ősi béklyót
2 alakváltó ősködöt
Írjon üzit pls. aki tud hozni. |
| | | | |
| | | | 2 Alakváltó ősköd érdekelne! |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|