"AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Kicsit update-elem a legutóbbi lapötletet mert tényleg bonyolult (mondjuk már nem igazán tudom, miféle újítások vannak, mert már számomra követhetetlenek a kiegészítőkkel járó szabályok):
33%-os feltámadás
Raia Reakció
0VP
Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy ellenfeled lenullázta az ÉP-d. Gyógyulsz 1 ÉP-t, max. ÉP-d 1-re csökken. Ellenfeled semmi módon nem sebezhet meg.
Hátrány: Ha nem nyersz 3 körön belül, vesztettél.
Kicsit update-elem a legutóbbi lapötletet mert tényleg bonyolult (mondjuk már nem igazán tudom, miféle újítások vannak, mert már számomra követhetetlenek a kiegészítőkkel járó szabályok):
33%-os feltámadás
Raia
0VP
Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy ellenfeled lenullázta az ÉP-d. Gyógyulsz 1 ÉP-t, max. ÉP-d 1-re csökken. Ellenfeled semmi módon nem sebezhet meg.
Hátrány: Ha nem nyersz 3 körön belül, vesztettél.
Ezt már máshova is írtam, de nem árt, ha itt is lesz.
Véleményeket kérnék:
33%-os feltámadás
Raia Azonnali
0 VP
Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy ellenfeled lenullázta az életpontod. Gyógyulsz 7ÉP-t, max. ÉP-d 7-re csökken (semmi módon nem növelhető). Minden lapod kijátszási költsége 2-vel kevesebb (0 is lehet), lényeid +1 TP-t és +2 ÉP-t kapnak. Minden körben 7 VP-t kapsz az előkészítő fázisodban. Max. VP-d 10-el megnő.
Hátrány: Ha a következő 3 körben nem nyersz, elvesztetted a játszmát.
(a többi helyre csak +1 ÉP-t írtam lényekre, ezt itt korrigálom)
Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy ellenfeled lenullázta az életpontod. Gyógyulsz 7ÉP-t, max. ÉP-d 7-re csökken (semmi módon nem növelhető). Minden lapod kijátszási költsége 2-vel kevesebb (0 is lehet), lényeid +1 TP-t és +1 ÉP-t kapnak. Minden körben 7 VP-t kapsz az előkészítő fázisodban. Max. VP-d 10-el megnő.
Hátrány: Ha a következő 3 körben nem nyersz, elvesztetted a játszmát.
Közvetlenül az után játszhatod ki, hogy ellenfeled lenullázta az életpontod. Gyógyulsz 7ÉP-t, max. ÉP-d 7-re csökken (semmi módon nem növelhető). Minden lapod kijátszási költsége 2-vel kevesebb (0 is lehet), lényeid +1 TP-t és +1 ÉP-t kapnak. Minden körben 7 VP-t kapsz az előkészítő fázisodban. Max. VP-d 10-el megnő.
Hátrány: Ha a következő 3 körben nem nyersz, elvesztetted a játszmát.
Áldozd fel egy asztalon lévő lapodat, és tedd a semmibe! Célpont ellenfeled, veszít kétszer annyi max. vp-t, amennyi a feláldozott lap idézési költsége volt. Ha áldozás közben elköltesz két szk-t is, akkor ugyanennyi max ép-t is veszít.
"Ha egy sárkány tanáccsal lát el, akkor azt, fogadd meg! Ők a birodalmunk legbölcsebb teremtényei. Meglátod, nem fogsz csalódni bennük."
- egy ismeretlen jóakaró"
Olyan lényre is ráteheted, ami nem tud tárgyat használni. Sikeres kijátszása után választhatsz a négy funkció közül, amik négy körig tartanak:
Maximális erő: Ha a lényed megsebez egy másik lényt, akkor a megtámadott azonnal a gyűjtőbe kerül (függetlenül attól, hogy volt-e mágikus védelme vagy sem, vagy nagyobb volt-e az ÉP-je, mint a támadó TP-je). Ha játékost sebez meg, akkor kétszerannyit sebez.
Maximális páncél: A lényed halhatatlan lesz
Maximális gyorsaság: A lényt semmiképpen nem lehet passzivizálni (még építés miatt sem).
Álcázás: A lény láthatatlan lesz.
Ha véget ért mind a négy kör, akkor 1 VP elköltésével, ismét választhatsz valamelyik funkció közül. A négy kör alatt nem lehet megváltoztatni a funkciót.
OH, MY F*CKING GOD! - felkiáltással ellenfeled elveszti a játékot, és a tulajdonodba veheted a paklijából azokat a lapokat, amelyekre szükséged van, a többit + égesd el.
Ööö... Annyi biztos, hogy rengeteg, de a számomra fontos lapok mind eredetiek voltak (így a paklim is). A többi meg ment a selejtbe. Apropó, szükségem lenne:
1 Jinzo
1 Hyozanryu
1 Destiny Board
1 Spirit Message: I
1 Spirit Message: N
1 Spirit Message: A
1 Spirit Message: L
2 Lord of Dragons
2 Flute of Summoning Dragon
1 The Bandit's Seven Tools
2 Snatch Steal (remélem jól írtam)
1 Fusion Gate
1 Mountain
Most hirtelen ezek a lapok jutottak az eszembe, de még írok, mert még van több is!
Sikeres kijátszása után célpont ellenfeled őrposztjában lévő összes lénye sebződik 3-at.
1VP, Áldozd fel: Célpont ellenfeled őrposztjában lévő lényei megsemmisülnek, a tartalékjában levői pedig sebződnek 5-öt. Ha ezt akkor használod amikor az ellenfelednek nincs az őrposztjában lénye, akkor az ellenfeled sebződik 19-et.
Nekem még nincs valami jó paklim, és ha Alberttel kerülök szembe akkor nagy gáz lesz. Bár elvihetem az összes lapomat, és majd meglátjuk mit tudok improvizálni belőlük.
Ezt a lapot, csak olyan pakliba teheted be, amiben benne van a Halottak üzenete: É, ~: G, ~:Z, ~:E, ~:T.
Ebből a lapdól max. 1-et használhatsz a paklidban.
Sikeres kijátszása után, minden előkészítő fázisodban keresd elő a paklidból, a gyűjtődből, a kezedből vagy a Semmiből a Halottak üzenetének következő betűjét és helyezd a tartalékodba.
Ha bármilyen módom kikerül a játékból, következő előkészítési fázisodban tedd vissza a tartalékodba a már meglévő betűkkel együtt. Ha a kezedből kerül ki a játékból, tedd a paklid tetejére! Ha az összes betűt kiraktad, megnyerted a játékot.
Véleményt kérek! Lehet, hogy egy kissé túlzás, de most erre volt kedvem.
Jó, neked. Nekem csak a "Sárkánytan mindenkinek - a sárkányológia kiskönyve" van meg.
Apropó könyvek. Elkezdtem írni két regényt. Fantasy-vígjátékokat. Még senki se látta, úgyhogy még meg kell mutatnom valakinek, hogy véleményt mondjon róluk. Nem akarom, hogy elnagyolt, vagy túl erőltetett humorú legyen.