Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Szörnyek és szörnyek és szörnyek...
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Egy tapasztalt kalandozó már azon sem képes meglepődni, ha a Túlélők Földje leggroteszkebb, legcsúfabb vagy legortopédabb teremtménye támad rá. Hiszen az élet pont erről szól: ki kerekedik felül a halálig tartó küzdelemben; vacsoraként végzed, vagy a kőkéseddel végül te apríthatod fel ellenfeled, használható komponensek után kutatva belsejében.
Nézz szét a galériában!
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Fülbevalóviselés (589. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Kalandozók Versenye 3. (1)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (238)
HKK kérdés? (47243)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (57)
Lapötletek (65038)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (17)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Ez pont az ŐV topicba tartozik...

Ráadásul egy öt éve halottba?
 
Eladom néhány könyvem:
Fonyódi Tibor: Isten ostorai - hibátlan állapotú - keménykötés
Anthony Sheenard: A démon szeme - hibátlan állapotú - keménykötés
Robin Cook: Invázió - használt állapotú
Klánregény: Tzimisce - kicsit használt állapotú
Szélesi Sándor: Vadásznak vadásza - hibátlan állapotú - keménykötés
Brian Scott Marshall: Lélekvesztő - hibátlan állapotú - keménykötés
Mester Zsolt: Koppantó - hibátlan állapotú
William Gibsom: Idoru - hibátlan állapotú

Illetve szabálykönyvem:
Gallia szerepjáték - hibátlan
Cyberpunk 2020 - saláta

Érdeklődők pm.
 
Mar legalabb majdnem egy eve eltemettuk de azert kozonjuk a szep viragot amit a sirboltra hoztal.....
 
Jelentem a beholderes őv fórumot ezennel halottnak nyilvánítom! Béke poraira!
 
OK, megfogadom majd a tanácsod!
Hello
 
Mint mar Kay mondta menjetek fel az ov portalra es onnan letoltheto a legfrisseb illetve eljuthatsz az oldalara is.
 
Valaki meg tudná adni az ŐVhyper elérési címét
 
Hat mar egy ideje behaltak a behos forumok marmint ov szempontjabol mert mindenki a portalon forumozik...
 
Mi van a fórumokkal???? kihalt mindegyik! Pedig nem olyan rossz!
Írjon mindenki bátran!
 
Thanx!
dinstore
 
Hali!
Nem tudná valaki megmondani, honnan szerezhetnék valami újabb ŐV-s adatbázist?
Köszi: Draco Instore
 
Arra ott a titkos fegyverem))))
 
nem kotekedni akarok,de mit csinalsz a reziszttel?
 
Leader gyere az ŐV portál fórumjára ott van egy mágus fórum amibe elég jól levan írva a szellemi magi!
 
Huh, hát igen jól vázlatnak tűnik de gondolom van egy kidolgozott változat is amit nem írszle hiszen mindenkinek van valami kis titka trükje természetesen a játék szabályain belűl))))))))))
És hát igen igen igen, hogyan nézne ki ha lenne egy bíztos taktika még a nagyszájú lőfegyvereseket is meglehet szivatni egy jó nagy vastagbörrel máskérdés, hogy szivesebben költök valami támadó varázslatra mint vastagbörre, de nekem még ha
nem is mindenhól de a pofámon bíztos nagyon vastag a bőr)))))))))))
 
Erre van az auralátás, és a jó HP

Galetkik ellenni beállítás legalább 10-15öt el fog venni belőle, de megéri foglalkozni vele De te is tudod jól, hogy győztes felállás nincs, mert mindent meg lehet fogni, így ezzel a kockázattal számolni kell, hogy egy gyors mágusba futok, aki jégpajzzsal kezd De szerintem ez igencsak 5% alatt van Ha meg nagy gond van, akkor használható még az életszívás is (persze legalább 20as kell ebből is)) )
 
És mit csinálsz a nemcsak villámgyor észvágású hanem az aránylag gyors mágusokkal??
Legyorsulod öket, jó vicc de akkor kevesebb marad a jégcsóvára és ott vagy, hogy csak 50et-60at tudsz sebezni, nembeszélve a jégpajzsról és ha megnézed a statisztikát a jégimmu is az előkelő 3. helyen áll, de az is igaz, hogy az esetek nagyobb százalékában be fog válni bár ha hozzám hasonló mágussal találkozól akkor érhet pár meglepetés.)))))))

Hát igen az első legendás lény nem lett valami gigászi lény, ha ilyenekkel harcól de ha egy kisseb szövit nézünk mind mi akkor már más a helyzet de végülés pár 5.szintű karakternek nem okozhat gondot a 3400ép főleg ha van egy jó mágus)))))
De tárgy viszont jó elemi magiknak)))))))))
 
Nyugi, HP-vel a lassú mágusok jégcsóvát kapnak, míg a többiek szellemkalit

Kikalkuláltam, hogy ki ellen mi lesz jó))

Úgy látom nem egy táp ez a lény
 
TEDD NÖVEKVŐ SORRENDBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Győzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: Abarrun fülbevalója. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A győzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás győzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.)

a jutalom:

ABARRUN FÜLBEVALÓJA (393. TÁRGY)
Ez az aranyból készült fülbevaló igazi gnóm mestermunka, apró, tökéletesre formázott zafír gömb fókuszálja a belérejtett mágiát. Ha viseled, elemi varázslataidra +1 szintet kapsz, IQ-d és mágiád megnő kettővel. Ezenfelül kapsz +1 áttörést is, azaz ellenfeleid rezisztanciája eggyel kevesebbnek számít.

EMAILBEN könnyebb lett volna de hát...
 
*** 5. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elmormol egy elektromos kéz varázslatot. Mya ellenáll a varázslatnak. Syejjcc ellenállt a varázslatnak. Lady Lucitania immúnis a varázslatra. Rúnákat rajzolsz a levegőbe, mire létrejön egy villámsújtás. A Monokonstrumatik Abarrun 85 sebzést kap. (-8 vp.) Lady Lucitania a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Mya a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. A Monokonstrumatik Abarrun kileheli lelkét.
[A csatában összesen 250 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Mya: 1219/4, Syejjcc: 929/111, Lady Lucitania: 1008/126.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+345%). Elegendő lélekenegiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendő lélekenegiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendő lélekenegiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 6 arany. Mya is kap a tárgyakból, övé lesz 6 arany. Syejjcc a következőt kapja: 6 arany. Lady Lucitania része a zsákmányból: egy kés és 6 arany. Összefut a nyál a szádban. Mohón zabálni kezdesz. (+552% jóllakottság.)
 
*** 2. KÖR *** Összegyűjtve mágikus energiáit, a Monokonstrumatik Abarrun elvarázsol egy elektromos kezet. Mya: a varázslatnak nincs hatása. Syejjcc 31 ép-t sebződik. Lady Lucitania 42 sebzést kap. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy a forrás érintését. (-8 vp.) Mya a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Lady Lucitania a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Syejjcc a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
*** 3. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun rúnákat rajzol a levegőbe, mire létrejön egy elektromos kéz. Mya sebződik 2 ép-t. Syejjcc: a varázslatnak nincs hatása. Lady Lucitania sebződik 42 ép-t. Rúnákat rajzolsz a levegőbe, mire létrejön egy villámsújtás. A Monokonstrumatik Abarrun 81 ép-t sebződik. (-8 vp.) Lady Lucitania a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Syejjcc a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Mya a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
*** 4. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun ellő egy elektromos kéz varázslatot. Mya 2 ép-t sebződik. Syejjcc sebződik 31 ép-t. Lady Lucitania 42 sebzést kap. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámsújtást. A Monokonstrumatik Abarrun sebződik 84 ép-t. (-8 vp.) Syejjcc a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Mya a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Lady Lucitania a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
 
Most meg az első LEGENDÁS csata látható szintén darabokban.)))))

Szövetsétek már elég érettnek érzi magát arra, hogy legendás fenevadat hívjon ki. Miután elegendően összegyűltök, hosszas utazásba kezdtek, hogy felkutassátok a torzszülött búvóhelyét. Mindenki rettenetesen izgatott, hiszen lehet, hogy Monokonstrumatik Abarrun túl kemény dió lesz a számotokra! Amikor végre megtaláljátok a rejtekhelyét, még egyszer ellenőrzitek, hogy mindenki itt van-e: Mya, Syejjcc, Lady Lucitania.
Ellenfeletek egy Monokonstrumatik Abarrun (#300) [aura: 10-es méretű 30-as szintű jobb mancs, gyorsaság: 70.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a Monokonstrumatik Abarrun elmormol egy tűzgolyót. 52 ép-t sebződtél. Myát védi rezisztanciája. Syejjcc 49 ép-t sebződik. Lady Lucitaniát védi rezisztanciája. Előhívsz egy elemi védelem varázslatot. (-12 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sárkányleheletet. (-12 vp.) Syejjcc a Monokonstrumatik Abarrunt rohamozza. Lady Lucitania elindul a Monokonstrumatik Abarrun felé. Mya a Monokonstrumatik Abarrun irányába megy. Syejjcc a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Lady Lucitania a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Mya a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
 
Persze ez csak egy rendszer, amit a program a rendelkezésetekre bocsát - hogy ki hogyan használja fel, azt ti döntitek el. Ha akarjátok, közös megbeszéléssel döntötök a kincs felett, ha akarjátok, szabad licitálás lesz. Ha átmész egy másik szövetségbe, LP-idet megtartod, de azt a szövetségbe jelentkezéskor a többiek látni fogják, és ez is befolyásolhatja döntésüket, hogy bevesznek avagy sem. Fontos: ha egy legendás szörnyet már megöltél egy szövetséggel, egy másik szövetségben már nem vehetsz részt a rá való vadászatban.
A szövetségi kincstárban egyszerre legfeljebb 20 féle tárgy lehet, ha ennél több kerülne bele, az elvész. Tárgyat a szövetségi kincstárba nem lehet visszarakni. A legendás kincseket a törvények szerint vissza kellene juttatni eredeti tulajdonosukhoz (azaz, a császári kincstárba vándorolna), ezért az aukciós házba nem célszerű felrakni őket, mint ahogy a kereskedőben sem bízhatsz meg - ez az oka annak, hogy a legtöbb legendás kincs nem átadható, és nem is ellopható. A szövetségi kincstárban levő tárgyak listáját automatikusan megkapod, ha ellátogatsz a szövetségi barlangba. Ilyenkor a BSZ parancs után AZonosíthatod is ezeket a tárgyakat, ha esetleg valamelyikről nem tudod, hogy micsoda.
Jó OLVASGATÁST!)))))))))))))))
Bocs hogy ilyen szétszabdalva írtam de ha egészbe próbáltam mindig lefagyott, tedd növekvő sorrendbe úgy élveszhetöbb.)))))))))
 
Minden legendás szörnynek van egy vagy több kincse. Ezek megszerzésekor nem kerülnek azonnal kiosztásra, hanem bekerülnek a szövetség kincstárába. Minden játékosnak kezdetben van 10 legenda pontja, ezenkívül minden egyes alkalommal, amikor egy játékos részt vesz egy legendás szörny legyőzésében, kap még egy legenda pontot. Ha valaki szeretne egy kincset megkapni a szövetségi kincstárból, akkor a Legenda Pont elköltése: LP {tárgy száma} {legenda pont} parancsot kell kiadnia. A második paraméter adja meg, hogy hány legenda pontot ajánl fel a tárgyért. Nem ajánlhatsz fel több pontot, mint amennyid van. A szörny megölésétől számított 3 hét múlva kapja meg a kincset az, aki a legtöbb LP-t ajánlotta - ha több ilyen van, akkor sorsolás dönti el, ki kapja. Ha a 3 hét alatt senki nem ajánl érte LP-t, akkor a tárgyat a császári kincstárnak ajándékozzátok. Egyszerre mindig csak egy tárgyra lehet érvényben LP parancsod, de azt tetszőlegesen módosíthatod a 3 hét során, ha 0 LP-t ajánlasz, azzal törlöd a licitedet. A felajánlott LP-t mindig levonjuk, de ha változtatod az LP-t vagy a tárgyat nem te nyered, visszakapod a korábban felajánlott mennyiséget.
 
A legendás szörnyek nincsenek szinthez kötve, mint ahogy az sem szükséges, hogy az LCS-ben résztvevő galetkik egy szinten legyenek. Ha a szövetségnek kevesebb, mint 26 tagja van, minden legendás szörnyet csak egyszer győzhettek le. 26 és 39 közötti taglétszám esetén kétszer, 40 és 53 közötti esetén háromszor, 54 vagy több tag esetén négyszer győzhettek le egy legendás lényt. Fontos azonban, hogy minden egyes galetki életében csak egyszer győzhet le egy bizonyos neves szörnyet! Tehát pl. egy 30 tagú szövetségnél először elmehet az első 15 ember legyőzi egyszer, majd a másik 15 ember még egyszer. Ezenkívül, ha részt veszel pl. a sorban a 10. szörny elleni csatában, akkor többé már nem lesz lehetőséged arra, hogy az első 9-cel küzdjél, egy másik szövetséggel sem, akkor sem, ha azok legyőzésében előtte nem vettél részt. Ha egy szörnyet már nem ölhettek meg többször, a következő LCS parancsra újabb ellenfelet fogtok kapni. Előfordulhat, hogy a szövetség kevesebbszer akar egy neves szörnyet megölni, mint ahányszor lehetősége van rá - ekkor egy legalább 10 szavazattal rendelkező tag kiadja az LCS 99 parancsot, és a következő csatában már más szörny fog jönni. Az LCS 99-re csak akkor van lehetőség, ha a szörnyet már legalább egyszer megöltétek! Ahhoz, hogy újabb fajta szörnyet hívjatok ki, akár azért, mert a maximális számút megöltétek az előzőből, akár azért, mert kiadja valaki az LCS 99-et, legalább 2 hétnek kell eltelnie az előző ölés óta.
 
A Legendás CSatához az LCS parancsot kell kiadnod. Ez egy többszemélyes parancs, kiadásakor tárolásra kerül, és ha összegyűlt a maximális lehetséges 14-19 résztvevő, akkor végrehajtódik (a maximális résztvevők száma az ellenfelek számától függ). Vannak szövetségek nagyobb létszámmal is, de ha ennél többen vagytok, az már hadsereg - márpedig semmilyen lény, még egy legendás teremtmény sem fog egy hadsereggel szembeszállni. Előfordulhat, hogy a csatában kevesebben akartok részt venni, egyszerűen, mert nincs elég aktív tagotok még. Ekkor az LCS-nek megadhatsz egy paramétert, ha előtted legalább annyian kiadták az LCS-t, mint amit paraméternek írtál, rögtön végrehajtódik. Például, egy 8 fős szövetségnél, mindenki kiadja az LCS 7 parancsot, és amikor az utolsó ember is kiadta, a parancs végrehajtódik. Az LCS parancsból visszaléphetsz, ha meggondolod magad, ehhez az LCS 1 parancsot add ki. Függetlenül attól, hogy sikerül a szörnyet leölni vagy sem, a próbálkozás után az LCS parancs mindenkinél törlődik, tehát ha ismét meg akarjátok próbálni, újra ki kell adni mindenkinek. Az LCS parancs költsége 50 TVP, és kiadható más többszemélyes parancsokkal együtt, azokat nem írja felül. Az LCS azon parancsok egyike, amelyekkel TVP-d akár mínuszba is mehet.
 
LEGENDÁS CSATÁK
Ahogy egyre nősz és tapasztaltabb leszel, ráébredsz, hogy a szint vezetői "burokban" nevelnek titeket: gondoskodnak róla, hogy csak olyan torzszülöttekkel találkozhassatok, amelyeket jó eséllyel le tudtok győzni. Nem véletlen, hogy olyan ritka a galetki halál. Te azonban többre, igazi izgalmakra vágysz: és egy közös találkozón, a szövetségi barlangban valaki elsuttogja, milyen borzalmas rémek élnek a Hegy mélyén, de akár a csatornaszint peremén túl is. Legendás teremtmények, amelyek már közel halhatatlanok, óriási férgek, amelyek évszázadok óta zabálnak mindent, ősi mágiahasználó fajok utolsó képviselői, és mutáción keresztülment, óriásira nőtt torzszülöttek. Fentről, a császári szintről érkeznek elit vadászok, hogy megküzdjenek ezekkel a borzalmakkal, de sokszor még ők is kudarcot vallanak. Persze, neked egymagadban semmi esélyed nem lenne egy ilyen legendás fenevad ellen; de esetleg a szövetségnek, együtt... Izgatott beszélgetés kezdődik - van, akit a halott bajnokoktól a szörnynél visszamaradt nagyhatalmú relikviák vonzanak, van, akit a dicsőség, mások csak a kalandvágy kedvéért akarják kihívni a ritka fenevadat. Elhatározzátok, hogy információt gyűjtötök egy ilyen teremtményről, és megpróbáljátok legyőzni.
 
Xpomohnak is Púpos moladja van!!!Még a sors is "közénk" kever téged!

Jó ötlet a kalapács egy kis penge fallal megtoldva, jóljön az izomagyú harcigépek ellen akik csak a tombolást(6-os iq) ismerik!
A mágusokkal kicsit gondba leszel mert mind köztudott mi vagyunk a szintek legokosabb galetkijei ))), de az öket követő kis szolgákat(mutáns,tisztogató stb. darálni fogja(od)!

Nem küldtél mailt de mind1 amit összegyűjtöttem azt itt is közzé teszem!

Észre vetted, hogy csak mi vagyunk a fórumon csak havonta 1szer 2szer déved be valaki ))pedig a régi fórum csak úgy forrott, olyan volt mind 1 chat, de min1.
 
Most találtam egy púpos moladot

Tudom, hogy az eget fogják azok verdesni, így lehet, hogy szellemkalival fogok manipulálni
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.