Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Ra'ronn
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
"Ra'ronn jól fel volt készülve az Ősök Városa legerősebb varázslatainak kivédésére. Arra azonban nem számított, hogy egy parányi energiatüske öli majd meg." - részlet Zoregblum professzor Hegymélyi Ki Kicsoda? c. művéből
Nézz szét a galériában!
Szavazás: új kétszín szabály
HKK –Moa civilizáció
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 16., Csikós
Hatalom Kártyái verseny - 2025. február 15., 10 Minutes
Hatalom Kártyái verseny - 2025. január 18., 10 Minutes

A lista folytatása...
Szavazás: új kétszín szabály (8)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (66)
Térkép a netes fordulókban (17)
Kalandozók Versenye 3. (1)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (238)
HKK kérdés? (47243)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Tényleg van todo txt-je?
Na jo lehet hogyinkább már doc-ja.
 
Zor, erre eleg egyszeru a valasz sajnos. Miklos mindig megnezi az egyre hosszabb, lassan tobb megas TODO.txtjet es mindig kivalasztja azokat amelyeket konnyebb megcsinalni, es lathato hogy dolgozott.

Most lehet ezzel megsertem es kikeri majd itt a forumon ezt maganak hogy megin hogy mondok ilyeneket itten, de az altalad emlitett bugot csak en legalabb 3x mondtam neki hogy NAGYON zavaro meg miegymas, tobb mas bug mellett... de csak ilyenek javitodnak... ez van. ezt kell szeretni
 
Én csak azt nem értem, hogy volt peccs és ilyen tök értelmetlen dolgokat sikerült változtatni, minthogy kinek a fordulójában látszik a hátbatámadás. De olyan több éve létező bug, mint pl. a konkrét lényre kiadott HP tényleg arra a lényre süljön ki, még mindíg megszivat. Ma is vesztettem emiatt 1 méretet nem beszélve a gyógyításról. köszi. Pedig csak én már 2* is szóltam miatta ezelőtt.
 
495 HE +52% (42es rang ugye) klánból. Szolgám nincs.

Bolyongó: 125
Csámcsogó: 114
Katona: 152
Repkedő pöfeteg: 123
Nyálkásfejű nemtom mer annihil :-)
Lángocska: 140
Gólem: 88
Pöfi nyálka: 154

Tehát megláthatjuk h durván +30-35el kapok a kis lényekér többet. A csapatok nyilván mindkettőnknek max.
Forcsinként csatázok (utcsó 10et nézem) átlag: 13.2-őt. Legyen 14. Átlagosan ebből rndket kihagyva meg a csapat lényeket jön csariba VDre (nyilván nem ilyenekre VDzem) 6 ilyen lény.

Az 6*35% = 210%
Párral magasabb ranggal 1 bárd körvégi 4 knot kaphat, mellé duplán fejlődnek a békeskilljei... (mint az köztudott az 1 olyan képesség amit scak úgy kapott 3 klán tehát az 1 plusz nekik a semmire...). Nemhalót haggyuk is, meg a mágust kár hasonlítgatni. Megkockáztatom h a tolvaj, pszi után jelenleg a mutáns alulról a harmadik. 80as képességeket nem veszem figyelembe. Kb részemről nem is léteznek, Fölös velük foglalkozni, kár volt időt szánni a programozásra.

És tegyük hozzá ha figyelek h lehetőleg nagy lények jöjjenek stb... akkor a bónuszom még ennyire se érvényesül.

K
 
hi!
Nekem nincs Mutáns karim, de egyre jobban megérintett az a sokszor elhangzott mondat, hogy (nem szó szerint), de a Mutans egy gagyi, táptalan klán. Csak hogy tisztán lássak, megkérem a Mutans galetkiket, írják a szörnyek mellé ők is, mennyi LE-t kapnak a csata után. A felsorolásba direkt nem írok olyan szörnycsoportokat amiből kiszedem a max. LE-t (egy olyan van). HE-m 550, szolga nélkül megyek és egyéb (facsaras, LE szivas) módon nem csapolom a szörnyeket.

Bolyongó szellem: (+92%)
Repkedő pöfeteg: (+88%)
Pöfetegfejű nyálka: (+115%)
Nyálkásfejű immúnum: (+134%)
Tűzlángocska: (+102%)
Kőgólem: (+62%)


Zuck
 
Nah orulok hogy vegre valaki mas is belatja, hogy semmit nem er ez a granitbor leszedes. Voltak itt is otletek, pl tisztelet aura atb, de nem, meg kellett ezt hagyni. Nembaj jo is gyenge klanbol az utolsova sullyedni...
 
Szia!

Ok, nem feltetlen kell egyeterteni a velemenyemmel. Szerintem a meretduplazodas jo dolog, nekem legalabbis igen sokszor jol jonne. foleg a tudos karakteremnek...
Persze nem akarom raderoltetni, hogy tetszen neked is
 
Udv mindenki!

Nah lehiggadtam, miegymas... az en szemszogombol a dolgok: tudom hogy kellett valami ujitas, de nem ertem miert kellett egy 2 ora alatt osszedobhato peccset csinalni a klankepessegekbol. Talan tobbet erdemeltek volna.

Halhatatlanok:
Gyak. semmit se kaptak, de azt latvanyosan. Mind1, meg igy is talan ok a legerosebb klan.. talan.. de lehet a bardok mar elozik oket. De legalabb illik hozzajuk a kapott cucc.

Magusok:
Megin kaptak egy nagy semmit. Orulhetnek. Viszont nem statikus tapot kaptak, 2 evente +1 attores. Inkabb no comment.

Mutansok:
kb. 5-10 jo otlet hangzott el hozzajuk, jelenleg eleg gyenguc klan, erre semmit sem kaptak, de az jol nez ki. Erdekes mindenesetre, hogy Miklosnak a kritikakbol(nem lehet vele szamolni es rohatt szar kepessegotlet) csak annyi jott le hogy nem lehet vele szamolni. Nem mintha igy a csarnokban, rnd kuldiben ahol tenyleg jol johetne lehetne vele szamolni... gracca!

Tudosok:
legnagyobb gond vele hogy nem lehet vele szamolni, igy minden tudos mostmar a mozgasokat ha nem megveszteget ugy irja majd hogy ha esetleg kapasbol atmegyek akkor tovabbirok meg 4 M sort? Rohejesen nez ki elkepzelve ahogy csattognak majd az optimista tudosok a ?-eken...

Tisztogatok:
30/40es szivossag igy nekik mar nem lesz gazos. Jo kepesseg, illik hozzajuk.

Tolvajok:
majd a mennyiseg lattan lehet ertekelni a dolgot, de nem rossz, feljebb jottek a tolvajok hatarozottan. A tolvaj rabszolgak mostmar knot is kapnak majd a forcsijukban :P

Bardok:
az egyetlen ertelmes minuszukat ami kompenzalta valamennyire a rohattsok knot is kivettek a jatekbol. Ertelmes balance!

Katonak:
Teljesen ertelmetlen bonusz, kb. 2 fordulonkent lat katona granitbort, es akkor sem igazan zavarja oket ahogy en latom. Baromira nem erosodott semmit a katona klan! Szerintem mostmar ok a leggyengebbek. Legalabb ez valtozott :P

Pszionicistak:
jo tapot kaptak, mostmar igencsak elorebb jottek a tapsorban szerintem.


A tobbi peccserol meg annyit, hogy a tolvajok hatbatamadasat erdekes hogy kivettek.. ha egyutt harcolunk nem latom hogy hatbatoszta az ellenfelet? No mind1... raadasul igenis erdekelt, es teccett amikor hatradolve konstatalhattam hogy jo, most Mya lehelt 600at :P

Boltos arukeszletes dolog meg amolyan tuzoltas jelleg ami semmire se jo. Magas szinten 4. szintu cuccokkal is tele van mar amik semmire sem jok a bolt, es rohatt gyorsan kiporognek igy is a dolgok onnan. Persze egyszerubb volt ilyesmit csinalni mint adatbazist boviteni, ami nehez, de megoldast jelentett volna.

Es legvegul egy apro felvetes: eddig nem volt ertelme egy ido utan haladni a klanban. Mostani modositasok utan kb. 2 klan adott ertelmet(pszi, tolvaj), a tobbiek meg... De legalabb a mutansok jot rohogtek a jatekvezetesen

Zolika
 
Kedves Priomaca!

Elarulnad hogy a mutansok kepessege megis mire hasznalhato? Akkor ha nem csak a meret hanem a vegtagmeretek es leheletek is duplazodnanak, de nem kapnek LEt a csataert azt mondanam ok, tudnam hasznalni. De igy? Csarnokban random kuldikben nem hasznalhato, vd-nel szinten. Egyedul arenaban, de ott is a sebzessel van a gond nem a merettel(lehelok hehe)
 
Sziasztok!

Halhatatlanok: Mivel halhatatlan vagy, a természetellenes öregedésnek
csekély hatása van rád. Mostantól minden fordulód végén, ha öregebb
vagy, mint valódi korod, fiatalodsz 1 évet minden 30 rang után.

sikerult egy meg ertelmetlenebb dolgot betenni, amint ami volt az eredeti terv

Mágusok: Bár a varázslathasználatot már eddig is a tökéletességre
fejlesztetted, ellenfeleid most még kevésbé tudnak ellenállni
varázslataidnak: kapsz +1 áttörést minden 30 rang után.

wow... 1,5-2 evenkent +1 attores. Igen hasznos dolog.

Mutánsok: Képes leszel bizonyos időközönként testtömegedet óriásira
növelni, hogy ellenfeleiddel nagyobb sikerrel szállj szembe.
Fordulónként egyszer, egy csata kezdetén megduplázhatod az
életpontodat (így akár a méreted fölé is mehet a csata végéig). Ehhez
a KL 16 {szám} parancsot add ki. A mostantól számított, {szám}.
csatában fog a képesség létrejönni. Például, kiadod a KL 16 3
parancsot egy kaland előtt, amelynek a 3. csatájában találkozol a
főszörnnyel. A 3. csatában életpontod megduplázódik.

Ez mondjuk nekem tetszik. Tudos karakteremnek jol jonne

Tudósok: A csarnok feladványainak megfejtése nem jelent komoly
kihívást egy tudós részére. Ahányszor feladványt kapsz a csarnokban,
lesz rangodtól függő esély, hogy a választ azonnal kitalálod. Ez
többnyire annyira elbűvöli a szellemeket, hogy a normál jutalmon felül
extra lélekenergiát is kapsz.

Gondolom, hogy legtapabb esetben lesz 1rang/1% esely. Ezert most mar tenyleg erdemes felaldozni 3 oskovet...

Tisztogatók: A torzszülöttek ellen folytatott állandó harc megedzette a
szervezetedet, szívósabbá tetté. Mostantól kapsz +1 szívósságot
minden 10 rang után.

Hat... Mondjuk ez meg a "taposabb" bonuszok koze tartozik, bar ertelme tenyleg nincs sok...

Tolvajok:Az igazi tolvaj nemcsak tárgyakat képes lopni. A gyilkolásból
hazatért, lélekenergiától dagadó galetkik zsákmánya még ott
foszforeszkál körülöttük, egy ügyes tolvaj le tudja belôle kanyarítani a
maga részét észrevétlenül. Sikeres lopáskor rangodtól függően
lélekenergiát kapsz (de az áldozat nem veszít).

Ez tenyleg otletes/szerepjatekos kepesseg. Hasznalhatosaga persze a lelekenergia mennyisegtol fugg, de elmeletileg azert tolvaj valaki, mert lopni akar. Es ez az egyetlen klan, ami a fo profilt tapolja. Mindnel igy kellett volna lenni. !!!!!!!

Bárdok: Minél magasabb a rangod, kezed annál kevésbé van
megkötve. Az idősebb, tapasztalt bárdok már tudják - néha sajnos
muszáj harcolni. Minden 30 rang után vadászhatsz egyet a fordulódban
anélkül, hogy elvesztenéd a körvégi bónuszodat.

Mindenki egyenlo, de mi egyenlobben vagyunk... Az hogy tap-e vagy sem, szerintem lenyegtelen, mert ennyire durvan beleronditani egy klnaba nem kellett volna... ((

Katonák: Egy igazi, végtaggal harcoló katona számára csak egyetlen
dolog jelenthet problémát: a lényeket védő mágikus gránitbőr. Azaz
most már ez sem. Minden körben az első ütéseddel, még a sebzés
kiosztása előtt leversz az ellenfeledrôl rang/24 gránitbőrt. Nagyon
ritkán, különlegesen nagyhatalmú mágikus lényekkel szemben kudarcot
vallhat ez a képesség.

Ez is jo szerintem. Szoval a tolvajok mellett meg ez is dicseretre melto otlet.

Pszionicisták: Mentális energiáid irtózatos hatalmat adtak neked.
Mostantól képes vagy a pszionikus fókuszálásra. Ez a játék nyelvére
lefordítva annyit jelent, hogy használhatsz egy új
védekező "varázslatot", amelynek sorszáma 231, a HP parancs
paramétereként. A pszionikus fókuszálás a harc időtartamára minden 6
klánrang után +2% támadást, +2 leheletet és +1 áttörést ad.

Meg mindig baromsag, de mindegy, legalabb arnyalva lett a bonusz. Szerintem itt is inkabb a pszit (klanra jellemzo dolgot) kellett volna tapolni, de mindegy.


Osszegezve sajnalattal figyelem az uj fejleszteseket, mert a legtobb bonusz szinte semmit nem er, ami meg jo, az legtobbszor szoges ellentetben van a klanok eddigi koncepciojaval (bardok vs harc, pszionistak vs magia). A fo gondom egyebkent az, hogy nagyon sokara fok a bunusz erteke noni egyet. 30 rangonkent+1 attores pl ossze sem hasonlithato azzal, hogy 30 fordulo mulva +1et vadaszhatok. Olyan szempontbol ertem ezt, hogy az elso valoszinuleg soha nem fog erzodni, a masik meg eleg latvanyos.
Arrol nem is beszelve, hogy + 30 rang (80 felett) szerintem kb 2 ev, bar ha ilyan tempoban halad az uj szintek fejlesztese, akkor 4-5 ev is lehet belole.

De oruljunk, hogy kapunk valami pluszt, mert tenyleg ha nem lenne semmi, akkor sem dolne ossze a vilag. Csak annyi a baj, hogy aki mar tenyleg magas rangu, annak jarhatna valami hasznosabb bonusz is, foleg ha ilyen ritkan no. Pl ha 30 rangonkant az osszes statisztikad tulajdonsagoktol a varazslatokig mind megnone 1gyel meg az sem lenne olyan durva. Persze hirtelen nagy kno ero novekedest eredmenyezne, de ha belegondolunk szinte semmit nem szamitana. Ehhez kepest +1 attores eleg vicces (nincs magus karakterem, es szerintem eddig is eleg tapok voltak, de ennyire ertelmetlen fejlesztest betenni nincs sok ertelme). Az szinten uberpat lesz, amikor majd fiatalodok mindig 2-3 evet.

OK, tudom, hogy egyensulyozni kellene a klanokat, de szerintem ez nem igazan lehet, es nem is feltetlen erre kellene torekedni. Ha ez lenne a cel, akkor legyen minden klannak mas a neve, de tudja ugyanazt. Biztos en gondolom rosszul, de ha lenne egy tolvaj karakterem, akkor azzal foleg lopnek. A bardommal meg nem urolnek most, mint allat, hogy de jo, mehetek vadaszni, mert nem mennek. Ellenben pl orultem volna annak, ha lehetne tobbszor zenelni egy forcsiban. Persze az talan nem olyan tap, de nem tudom, hogy miert kell a "szerepjatek" utolso csirajat is kiolni a jatekbol.

Na, mindegy, inkabb nem lazadok. Csak azt sajnalom, hogy vartam valamit a fejlesztestol, es semmi olyasmi nem lett, a bardos dolog, meg kifejezetten zavar (megha a magyarazat tobbe kevesbe igaz is lehetne).
Tulajonkeppen rosszebb nem lesz. Halhatatlan karakteremnek lesz majd par 100 plussz aranya, a tudos meg neha tovabb tud menni a csarnokban a kerdeseken.

Vegul csak annyit, hogy miert nem lehet, betenni olyan otletes fejleszteseket az OVn, mint a TFen. Pedig csak par meterre ultok egymastol...

PM
 
Sziasztok,

Hát, a katona klán ismét gazdagodott egy teljesen értelmetlen képességgel. A többi (bármelyik) klán képességéhez mérten a kanyarban sincs, alig pár szörnynél használható, ráadásul nem is működik fixen, azoknál a lényeknél, amiknél esetleg hasznos lenne, nyilván nem fog. Nem is beszélve arról, hogy mit kell tenni, hogy idáig eljusson az ember.

Aaron Boone
 
Kedves Talbot!

1: nem tudom mennyire emlexel JV-skedesed elso honapjaira amikor az OV kirandulas utan arrol beszelgettunk, hogy a klanok nagyon messze allnak a balansztol es arrol volt szo, hogy balanszoljuk oket...
na mind1...

2: tök jó a nap híre. elkepzelem amikor a hegy tetejen a mutans klan 300as rangu tagja meg kapja csontra ugyanazt a STATIKUS (rangtol nem fuggo) kepesseget amit a 11-12ik szinten is megkapnak klantarsai.

Na ehhez viszont, csak gratulalni tudok!
Ez igen. Jatektervezesi zsenialitasa csucsan jar az aki ezt kitalalta... (szemberakni folyamatosan rangtol novo kepesseget - megha szar is - 1 statikus allo kepesseggel). Grat!!!

K
 
Mit vártam? Mondjuk a második 0-nál valamivel többet mágusokhoz. Te most tényleg nem látod, hogy a mágusok a játék eleje óta ugyanazt az egy klánképességet használják ki? A katonák még azt sem (na jó éberség hurrá) A 120-as klánrangnál melyik klán lesz felerősítve? A nemhalókat senki nem éri be a jelenlegi rendszerben, de ez van. Most a bárdok is elhúzhatnak, aztán jön majd egy harmadik klán, és egymás mögé tagozódnak, mert egyik sem éri már be a másikat, hiszen amelyik hamarabb kapja a tápot, az tovább élvezi a hatásait.
A mutkókat lekorlátozták irgalmatlanul, most mi lesz? A halhatatlanok miatt bevezetik, hogy fordulónként 400 TVP-nél több nem jár, a maradékot meg levágják???
Aztán meg a bárdok miatt a forduló végén kapott KNO max 10?
Ahogyan eddig csinálták a Behonál, kb. ilyen szintű megoldások fognak születni. Kár érte, jó játék volt ez.

És már van olyan klánképesség a játékban, amit megszerezve meglódult a szekér...
 
Most komolyan Quinn... mit vártál? Azt, hogy a Mágusok minden kör végén kapnak 20 KNO-t, vagy hogy a Katonák ezentúl minden szörnyet lecsapnak az első körben dupla LE-t szerezve? Nem szabad olyan képességeket játékba tenni amit ha megszerzel, meglódul a szekér. Ha nagyon erős képességek kerültek volna be, akkor jöttek volna a felerősített lények, kalandok stb. A párhuzamnak mindenképen meg kell lennie.
 
Látszik, hogy fogalmuk nem volt mit rakjanak be, csak gyorsan kellett valamit csinálni
A tisztogatók meg mutkók sem jutottak előrébb, de úgy általában nem sikerült jól ez a ?fejlesztés? sem.
 
Én viszont még mindig az áttörés/30 rangnál tartok.
 
Igazad van, elotte neztem nemreg, es nem neztem meg. Hat igen, sajnos tenyleg ez lett. Oszinten szolva, az a legjobb hogy egyik klannal sincs kikotve az, hogy ez ellen vagy az ellen nem mukodik valamilye, pl tolvaj akarmyilen lcs leny ellen tamadhat hatba, de a katonak nem. Ok persze ott mar nem tudjak leutni a granitot. Egyebkent orulok hogy bekerultek, de ezt a kivetelezest nem igazan ertem, es nagyon nem orulok neki.
 
Szerintem nézz rá a változások listája rovatra
 
Megis mirol beszelsz? Ki mondta neked azt hogy rang/30 vd lesz? Ha en voltam felreertheto esetleg, akkor meg1x: Még nincsenek berakva az uj klankepessegek, tehat nem is tudjuk mik azok.
 
Nesze neked rang/30 vadászat. Hudejó, gratulálok a leleményes játékvezetésnek, szuper volt.
Főleg a mágusok rang/30 áttörés bónuszával nézve. Igazán profi, jó hogy megkérdeztétek minek nincs értelme...
 
Nincsenek meg az uj klankepessegek, tehat nem is tudja ide leirni, sem versben sem anelkul
 
Viszont megköszönném ha leírnád, és ha Mr. Bárd egy rövidke versben adná elő a klánképességet, az tökéletes lenne.
 
A bárdokat kedvesebbnek gondoltam : )
 
A Beho statban a bárd klánrang már 82 a többi még alatta van.Kedves "bárd" plz egy kis infot?
 
es mas sem ))
 
Jaja, azert ne lepodj meg ha a Beho nem. )
 
Hát ennyi, tehát mindenki hangos IGEN felkiáltással és tomboló örömmámorban, könnyekben úszó szemmel elfogadta a 119. hozzászólásban foglalt nagyszerő képesség javaslatokat!!! :-) :-)
 
Tobbre szamitottal? Te hol elsz? Javaslom olvasd el a 161-est
 
Ennyi???
Azt hittem ez nagyjabol meg lesz vitatva a jatekosokkal, felvetitek az uj tervet, hogy ehhez mit szolunk, ilyesmi... Mert igy most teljesen homalyban vagyunk, hogy 160 osszevissza hozzaszolasbol mit sikerult osszeraknotok..
 
Ha megkapja a klánképességeket vki, majd írja be, mert messze vagyok a 80-as rangtól, de kiváncsi vagyok. Köszi.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.